PEČENÍ │Chocolate cookies

Zase přichází takové to počasí, kdy je víc zima než teplo, a já jsem víc doma než venku.
Samozřejmě i z toho důvodu, že se učím do školy, ale když se zrovna neučím tak doma peču.. nebo hledám nějaké lehké a přitom dobré recepty na internetu.
Pečení se stalo mojí oblibou, mám ho ráda a pečení mě baví. Takže po dlouhé době jsem tu zase s receptem. Je to sice už delší doba co jsem tyhle sušenky pekla, ale tak rozhodla jsem se, že se i tu o ně s vámi podělím.
 A z jedné téhle dávky jich bude okolo 35 když budou malé. Což je docela dost! 

A budete potřebovat:
3hrnky hladké mouky,
hrnek cukru,
lžička sody,
kostku másla,
2vejce,
2 čokolády.


Do mísy nasypete mouku se sodou, potom do druhé mísy dáte uplně rozpuštěné celé máslo a k němu cukr, dvě vejce a smícháte.
Potom to přidáte do mísy s moukou a pořádně spojíte, vznikne vám z toho potom hodně hustá hmota ke které přidáte nakrájené kousky čokolády.
A ted už jenom na plech dáváte malé kuličky hmoty, které dáte péct tak na 175 stupnu na cca 10 minut.
A dobrota je hotová.


13 komentářů:

  1. Nechceš mi ísť robiť kuchárku na internát <3 Beriem ťa všetkými 10 <3

    Dijoun&Klaudi

    OdpovědětVymazat
  2. No, mňam, ty bych si teď nejradši dala ke svačině! Nezbylo ještě něco prosíííím? :))

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadají skvěle! Jednou jsem se je snažila upéct a moc mi teda nechutnaly, takže od té doby si je kupuju v Lidlu :D

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to vypadá jednoduše a strašně moc chutně! :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  5. Jednoduchý a je mi jasný, že dobrý recept :) Možná je zkusím hned zítra! :))

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadají úžasně :) hned si zapíšu recept :)

    Nikys beauty blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju:) urcite vyzkousej je to strasne rychle a lehke;)

      Vymazat
  7. Jednou jsem cookies zkoušela a dopadly celkem dobře, ale na další pokus zkusím použít tvůj recept :) Zrovna na podzim se to moc hodí - ke čtení u čaje a tak :D :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář:3