MOJE AUSSIE RODINKA

Tak i já se přidávám do týmu Aussie fanoušků.
Už strašně dlouho jsem si od této značky chtěla koupit a vyzkoušet šampon. Pořád jsem je někde viděla nebo o nich četla, ale tak nějak mě trochu odrazovala cena.
A minulý víkend jsem byla s mamkou ve městě, v drogerii a tak mi koupila ten šampon jako ke svátečku, což mi udělalo hroznou radost, protože jsem to vubec neočekávala. A tak jsem se naštvala a řekla jsem si, že už si k němu koupím za vlastní peníze kondicionér i masku na vlasy, kterou jsem už taky dost dlouho neměla.. tyjo ani si nepamatuju kdy jsem masku měla naposled!
Už sem je s nadšením testovala asi tak 3-4x a jsem uplně spokojená. Musím říct, že tohle je asi jeden z mála šamponu, které opravdu vydrží na vlasech vonět.


Plus které na nich vidím  
je vůně - voní jako žvýkačka, ale uplně to je tak užasná vůně..
+ dlouho na vlasech vydrží vonět
maska krásně zpříjemní vlasy a daleko lépe se dají rozčesávat než jen s kondicionérem
Kondicionér má uplně skvělou konzistenci, hezky vlasy zjemní
A mínus - Asi cena.. ta mi dělala problém i když to není z těch dobrých "zas taková pálka"
a jinak mě vyhovují a nevadí mi, takže si nemůžu stěžovat :)
A je to vlastně šampon pro slabé a poškozené vlasy, což já slabé mám, protože mi strašně padají a poškozené docela taky.

Četla jsem na tuhle značku hodně dobré recenze, takže by mě zajímalo jaký máte na tuhle vlasovou značku názor vy? Taky doma máte Aussie/používáte?

9 komentářů:

  1. Super menší recenze :) Doufám, že uděláš nějakou větší, až je pořádně ozkoušíš :) Já na Ausse slyšela převážně jen samé pozitivní ohlasy, bohužel jsem ještě neměla příležitost :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem od této značky zatím nic nezkoušela, ale hodněkrát jsem už produkty okukovala a zkoušela jejich vůně :)

    Monča / KOSMETICKÉ RECENZE /

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem Aussie šampon a balzám vyzkoušela jednou a vůbec mi nevyhovoval :( ..ale když na tuhle značku čtu tolik chvály, tak jí dám asi druhou šanci :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  4. Už ich chcem tak dlho vyskúšať jak ich všade vidím! Ale vždy na to zabudnem, alebo si radšej kúpim lacnejší, pretože mne šampón vydrží tak 2 týždne maximálne, tak mi je ľúto za to dať viac :D ale snáď si ho raz kúpim :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně rozumím jaký to je:D Kdyby mi mamka první nekoupila ten šampon, tak bych je doposud neměla:D

      Vymazat
  5. Aussie jsem jednu dobu používala a musím říct, že jsem byla celkem spokojená:) Ráda zkouším nové věci, takže jsem u něj dlouho nezůstala.

    OdpovědětVymazat
  6. já tuto značku moc nemám ráda!

    OdpovědětVymazat
  7. já nevím, mně nejak nevyhovoval
    ale mozna jsem si koupila spatnej, jeste to s nim zkusim, kdyz vsichni tak chvali

    OdpovědětVymazat
  8. miluju aussie, ta vůůně je prostě pecka, myslim, že jsou jednou měla nějakou masku na zničený vlasy a byla skvělá, teď jsem ale dost dlouho věrná herbal essence :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář:3