NEW IN

Po dlouhé době se mi nashromáždilo pár věcí, které jsem si koupila. Hlavně jsem si teda nakoupila kosmetiku, což se mu mě často nestává. Já se totiž ani moc nemaluju tak jenom řasenka a linky.
 A ty věci, které jsou u mě nové je asi hlavně nový kabátek ze kterého mám obrovskou radost! 
Strašně dlouho jsem si přála kabátek a tento se mi moc líbil a nebyl ani drahý což rozhodlo o tom, že půjde semnou domů.
Další je zelené triko začal ten podzim a mě se strašně na podzimu líbí takové ty zelené a rudé barvy, takže proto asi se mi zalíbila zrovna tato barva trika.


Potom nevím jestli ještě není moc brzo, ale už jsem si koupila boty na podpatku, které si asi vezmu na svůj maturitní ples. A jsou obyčejné semišové a nemají ani tak vysoký podpatek a tím, že ho mají silnější se v nich i chodí skvěle.
Potom jako další z čeho mám obrovskou radost a koupila jsem si tak docela spontálně je tahle Equa Lahev, kterou jsem si objednávala ze Zootu a je tam strašná spousta i jiných variant, takže pokud se vám líbí tak honem pro ni! Mám z ní radost, protože mě nebaví tahat (ty litr a půl) velký petky pokaždé, když někam jdu a vím, že budu mít žízeň!
Takže jsem se rozhodla, že tohle bude skvělé řešení. Má teda objem 600ml což mi vyhovuje, není těžká zas tak moc, jak třeba ty litrové to si nedokážu už představit.
Tohle je prostě takové ideální do kabelky na cestu, a co je na ní skvělé je, že si do ní můžete dát i horké.
A teď už se dostáváme ke kosmetice.
Jako obvykle  jsem si koupila řasenku a stíny na obočí, které používám pořád, takže to není žádná velká novinka, jen jsem změnila značku stínů na obočí a pořídila jsem si tyhle od Maybelline NYC.
Naopak co je u mě velkou novinkou je, že jsem si koupila stíny na oči, protože já si stíny nedávám, tak jsem zvolila jen nude barvy a jen takovou obyčejnější paletku, protože se neplánuju nějak
extrémně sní malovat jen příležitostně.
A taky jsem si jako uplně historicky poprvé koupila rtěnku.
Je to rtěnka od Rimmel London v odstínu 220 není zas tak výrazná, protože na ten začátek bych si na to hned nedokázala asi zvyknout:D
A jako uplně nakonec jsem si přikoupila do své sbírky laky. Jeden bílý lak od Maybelline Colormu a druhý od esence lak na zpevnění nehtů.

7 komentářů:

  1. Dobrá volba rtěnky - Rimmel má jedny z nejlepších :) A tu paletku od Essence mám taky a jsem s ní moc spokojená :)

    Petra Bartáková

    OdpovědětVymazat
  2. Kabátek je super, má krásnou barvu :)

    OdpovědětVymazat
  3. Kabátek je nádherný, doufám že ho co nejdřív uvidíme na tobě :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  4. Ta lahev je krásná a i to basic tričko má super barvu, přesně takovou podzimní :) k tomu jen nějakou huňatou šálu a je to krásný a jednoduchý outfit :)
    Getmovin by Deni

    OdpovědětVymazat
  5. great haul, your jacket ist very beautiful!
    Sophie♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář:3