OUTFIT │Kabát

Strašně mě mrzí že nedávám články častěji, nevím jestli je to tou školou, ale poslední dobou nic nestíhám jsem víc vystresovaná než veselá a všechno je tak narychlo se mi zdá.
Tablo už máme naštěstí odfocený a z finálního vzhledu jsem naprosto nadšená! Snad bude vypadat skvěle i ve výloze. Kdyby nebylo těch víkendů, tak já nevím, protože to je jediný čas kdy ještě můžu částěčně vypnout a užít si čas s přítelem. Oddechnout si a pustit si film bez výčitek.


9 komentářů:

  1. Tiež cez týždeň nestíham vôbec nič, tak sa už teším na víkend a troška oddychu :) Pekné fotky, outfit je skvelý a páči sa mi ten jesenný feeling na fotkách:)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásny kabát ! :)veľmi ti to pristane :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  3. krásny kabátik aj ja by som taký chcela :)

    http://dominikamakarova.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj. Jsem teprve začínající blogerka a začala jsem dělat dotazník. S názvem Co ženy požadují po mužích a co požadují ženy od života. Přikládám ti svůj blog. Ale byla bych hrozně ráda kdyby si mi na otázku co ty požaduješ po mužích a co požaduješ od života na svůj blog bych dala tvou webovou adresu jen jestli by si chtěla nebo jestli by si chtěla být v anonymitě.

    http://styl-sarm-velke-mrchy.blogspot.cz to je můj blog
    Kdyby náhodou jste chtěli odpověď tak píšu svůj email L.A.S.E.N.E.C.K.A@seznam.cz Kde mě můžete zasílat odpověď

    OdpovědětVymazat
  5. Jo, jo, taky mi přijde, že nic nestíhám a beznadějně propadám depkám, kdykoliv se učím, protože mi to neleze do hlavy. A kdybych měla problémy ještě s maturitou, tak to vůbec nedávám, myslím :D.
    A kabát je boží ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Přeji mooc štěstí ať máš tohle období spěchu a stresu za sebou!! A šťastně odmaturuješ!! Jinak kabátek je krásný a střihem ti padne. :)

    OdpovědětVymazat
  7. what a lovely post my dear
    your style is so inspiring
    lovely :)
    with love your AMELY ROSE

    OdpovědětVymazat
  8. Odpovědi
    1. někdy přemýšlím jestli komentuješ uplně každý blog hejtama kvuli tomu, že máš tak nudný život, že nemáš co jinýho na práci, nebo proto, aby sis zvýšil návštěvnost na blogu, když ten blog sám o sobě by to asi nedokázal

      Vymazat

Děkuji za každý komentář:3