TOP 5 │ZÁŘÍ

Rozhodla jsem se udělat takový článek s mými oblíbenými věcmi. Určitě tohle všichni znáte z Youtubu od některých youtuberů. A tak mě napadlo, že bych taky něco takového mohla udělat, ale formou článku. Neříkám, že bych to dělala každý měsíc, jako některé vlogerky.
Ale třeba jednou za čas, až bych měla tolik oblíbených věcí za tu uplynulou dobu, protože já si třeba nekupuju tolik kosmetiky, abych o ní mohla psát každý měsíc nebo nenakupuju oblečení pořád.
Ale myslela jsem si, že jednou takhle za čas by to mohlo být fajn. Co si o tom myslíte?

TOP APLIKACE 
PINTEREST
Ještě donedávna jsem o něm věděla tak možná to, že nějaká taková aplikace existuje. Ale ted až poslední dobou sem si ho strašně oblíbila!
Je to vlastně aplikace na vyhledávání různých obrázků něco jako we♥it, ale s tím rozdílem, že si na svojem profilu můžete vytvářet jakékoliv složky do kterých si můžete ukládat ty obrázky třeba na inspiraci. A takhle můžete sledovat i další lidi.
Podle mě je to určitě super na inspiraci třeba učesů, nápadů na dekorace nebo na ladění oblečení. Když tak můj pinterest - Andrea Barborikova

TOP HUDBA
Jako oblíbená písnička by to byla asi - Sugar - Robin Schulz
Tamhle písnička mě dobíjí energií. Má skvělý rytmus a vždycky mi zvědne náladu!

TOP OBLEČENÍ
No jelikož je ted začátek podzimu, a je už chladnější počasí, tak musím říct že asi svetry. Hlavně tento tmavomodrý, který nosím strašně ráda a je moc příjemný.

TOP FILM/SERIÁL
Tentokrát to bude asi seriál, já se celkově tak na ty seriály koukám víc než na filmy nevím proč. A nejvíc sledovaný seriál na který ted koukám je asi How I met your mother (Jak jsem poznal vaši matku) tenhle seriál mě baví, je vtipný a je to takový pohodový, když nemáte co dělat tak si pustíte tohle. Vím, že né uplně každému tenhle seriál sedne, ale mě baví moc:)

TOP KOSMETIKA
Asi tenhle lak na nehty od miss sporty, který mám moc ráda, protože je levný a vydrží relativně dlouho na nehtech. Na podzim mám radši tmavší barvy laků na nehty a tahle je taková tmavě fialová, na nehtech působí ale dost tmavě, protože já si ráda lakuju nehty 2x:)

8 komentářů:

  1. Jak jsem poznal vaši matku je úžasný seriál! :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Na pinterest koukám v podstatě denně, najde se zde super inspirace :)

    OdpovědětVymazat
  3. Skvelý článok, určite ich pridávaj :)
    pinterest som si v poslednom čase tiež veľmi obľúbila, je tam neskutočne veľa inšpirácie <3 ten sveter je fakt krásny a na HIMYM by som sa už mala pozrieť, každý to zbožňuje :)

    OdpovědětVymazat
  4. HIMYM je skvělý seriál a v tomhle počasí jsou svetry úplně top :)

    OdpovědětVymazat
  5. Super, podobné články mám moc ráda ;) Jinak himym je jasnej - hlavně třetí série byla nejlepší ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář:3