PEČENÍ VÁNOČNÍCH PERNÍČKŮ │CHRISTMAS TIPS

Minulý týden jsem jako každoročně pekla u babičky vánoční perníčky.
Miluju ten čas, když se po tom roce sejdeme a v kuchyni voní z trouby perníčky.
Nějaký den z týdnu budeme perníčky ještě zdobit, tak pak vám dám vědět jak to dopadlo. Určitě mě sledujte na instagramu, kde fotky zveřejním:)


Ingredience:
65g hl. mouky
25g mletého cukru
4 vejce
5g másla
10g medu
špetku skořice,
hřebíčku,
jedlé sody,
nového koření


Postup:
Všechno zpracujeme v těsto a necháme ho vykynout. Necháme ho uležet nejlépe celý den/celou noc.
Než je dáme do trouby, tak pomažeme máslem a dáme péct do zlatova. Po vytáhnutí z trouby ještě horké ještě jednou potřeme žloutkem.






16 komentářů:

  1. Nádherné fotky, má to pořádnou Vánoční atmosféru :))

    OdpovědětVymazat
  2. Já se chystám na perníčky ve čtvrtek :) ještě jsem je nikdy nedělala, tak to bude premiéra :D
    Getmovin by Deni

    OdpovědětVymazat
  3. Z fotek na mě úplně dýchá vánoční atmosféra! :) ..věřím, že se perníčky moc povedly! :))

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  4. kdysy jsem perníčky pekla, ale u nás je nikdy nikdo nejedl, mě jenom bavilo je zdobit a ta vůůůně <3

    OdpovědětVymazat
  5. Jé, to máte s babičkou, moc krásnou tradici, to je hezké :) Musím babičce říct, aby jsme tak něco takového zavedly :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo to je:) urcitě si taky něco takoveho udělejte, vždycky se pak na ten čas budete těšit:)

      Vymazat
  6. Vypadají skvěle, hned bych si tam pro jeden šáhla :D

    OdpovědětVymazat
  7. Já jsem perníčky pekla o víkendu :D Letos se nám doma povedli, snad vydržej až do Vánoc :D
    Ty tvoje vypadají vážně skvěle! :)
    DENYII

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. haha ty naše nikdy nevydrží do Vánoc:D Dostáváme je na Mikuláše, takže se vždycky sní ještě před Vánocema:)

      Vymazat
  8. Perníčky milujeeem! Krásne fotky! Už sa teším na pečenie :)

    OdpovědětVymazat
  9. závidím, že už máte perníčky! :P my pečieme len pár dní pred vianocami a potom dojedáme všetko ešte v januári :D :D

    OdpovědětVymazat
  10. Tyjo vůbec nevím, jak budu mít tenhle rok na pečení čas :(

    OdpovědětVymazat
  11. Přidala jsi hezké fotky :) Zdobíte? :)
    HollyChicc

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdobily ale bohužel jsem mela dlouho praxi a nestihala sem:(

      Vymazat
  12. Perníčky miluju, příští týden se do toho budu muset taky pustit :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář:3