Photo Diary │RANDOM

Po strašně dlouhé době jsem tu s random fotkama. Bohužel poslední dobu skoro vůbec nefotím, jelikož mám teď důležitější zájmy to určitě chápate.  Škola je ted na prvním místě a potom hned kamarádi, takže mě omluvte za moji neaktivitu. 

Byli jsme se s přítelem zasmát. Bylo to stejně super jako jednička:) 
Moji aqua lahev mám pořád u sebe je super, není těžká a ani tak nepřekáží v kabelce:) 

Ted už ty lístky na těch stromech skoro ani nejsou..
Konečně jsem se dokopala k tomu si koupit sypaný čaj! Řekla jsem si když už je ten podzim, tak na ty chladný dny se bude hodit, a je výborný! 
 Trošku té podzimní nálady:) V jedné z nejhezčích kavárniček co u nás ve městě máme.
A nakonec konečně jsem si vybrala šatičky na maturiták je to už sice nějaká doba co je mám vybrané, ti kteří mě sledují na instagramu to už dávno ví:) Ještě si je samozřejmě budu zmenšovat protože okolo pasu a prs mi byly docela volné:) takže pár uprav a mužem vyrazit!

7 komentářů:

  1. Sypaný čaj si teraz tiež chcem kúpiť :)
    a šaty si si vybrala skvelé!:))

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky! :) Maturitní šaty vypadají přenádherně! ♥

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Wauuuu, tak ty šaty, ty jsou!!!! Budeš nejkrásnější :))) Taky jsem zvažovali, že bysme šli na fakjů pane učiteli, ale nakonec to nějak dopadlo, teď bych hodně chtěla vidět stážistu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee dekuji jsi moc hodna;) a to me taky hodne lakalo;)

      Vymazat
  4. Tento random diary je užasný!! A šaty nádherné jednoduché. Doufám,že přidáš fotky z plesu. :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář:3