TOP 5 │LISTOPAD

Strašně se vám omlouvám, že jsem článek nenapsala dřív a píšu ho až ted v polovině měsíce, ale snad mě omluvíte. Příští už snad bude ve správný čas!
Určitě se tedka chystám udělat nějaký články s Vánočnější tématikou.
TOP APLIKACE
Bloglovin- To je poslední dobou u mě hodně používaná aplikace, když zrovna nejsem na notebooku a chci se podívat na nové články od blogerek.
Tak tuhle aplikaci mám hodně ráda.. protože je přehledná a můžu tu mít všechny blogerky, které chci.


TOP OBLEČENÍ
Šedý kardigan je ten který poslední dobou nosím strašně často. Je tenký, takže mi v něm není horko, když přes něj mám kabát což je super v takovém počasí kdy přes den není počasí k nule.
Takže tenhle je asi pro mě top za minulý měsíc!
TOP HUDBA
Je nová písen od Adele! Má dokonalý hlas a ten text je taky nádherný, ona je nádhernáá
TOP FILM
Nad tím jsem docela dost přemýšlela.. a příšla jsem k závěru že pro mě asi nejlepší co jsem viděla je film THE VISIT.
Je to vlastně něco jako Thiller/Horor, ale není to žádný krvák ale vážně skvelý film, kde nejsou žádný nadpřirozena ani žádná sci-fi, prostě realita, určitě se podívejte a uděláte si vlastní názor!:)
TOP KOSMETIKA
Suchý šampon od Batiste.
Tenhle šampon jsem si kupovala tenhle měsíc.Řekla jsem si že ho strašně moc vlogerek kupuje a jak jsem ho uviděla v obchodě, sem si řekla že ho vyzkouším taky!
Musím říct, že jsem spokojená dělá mi hezky vzdušnější vlasy a nedělá mi zas takový světý fleky, protože já mám tmavý vlasy, ale jakmile si je pořádně prohrábnu, tak to nejde vubec poznat.
Takže za mě určitě top věcička, která se myslím hodí vždycky, když nestíháte a nechce mít vlasy jako by se na nich dalo smažit:D


6 komentářů:

  1. Bloglovin je super, či už na mobile alebo na počítači, mám tam všetky obľúbené blogerky <3
    Nová pesnička od Adele je najlepšia! Počúvam ju stále dookola. ♥
    Nedávno som zistila, že Batiste by mala byť už aj v DM, tak si ju môžem konečne kúpiť!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo já jsem si ho kupovala prave v DM, protoze pres internet mi to prislo zbytecne:)

      Vymazat
  2. Cardigan vypadá vážně nádherně! :) Písnička od Adelle patří taky k mým oblíbeným :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Ten film vypadá hodně zajímavě, asi se na něj podívám, díky za tip :)
    One blondie life

    OdpovědětVymazat
  4. Na bloglovinu jsem doslova závislá, takže tě naprosto chápu! :)
    Kardigan je krásný, ale nejvíc top je u mě teď právě ten suchý šampón :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář:3