TIPY NA DÁRKY PRO NI │PRO NĚJ

Už taky pomalu přemýšlíte co komu koupit k Vánocům, nebo už máte něco nakoupeno?
Já už jsem začala asi tak před 2 týdny sice ještě nemám všechno, ale už tak jenom dokupuju drobnosti.
A řekla jsem si, že bych mohla udělat článek s takovýma "radama" co asi tak nejbližším koupit.
Nikdy v minulosti jsem žádný takový články nepsala, jen mě bavilo si je číst.

PRO NI
Pokud nevíte co koupit mamince, babičce nebo třeba kamarádce či sestře, tak tu mám pár typů.
Myslím si, že určitě nic nezkazíte hezky voňavou svíčkou. Nemusí to být zrovna třeba Yankee Candle (která, ale naprosto dokonale voní), ale klidně to může být levnější verze voňavé svíčky, protože moc dobře vím, jak drahé tyhle svíčky jsou:)
Dále dobrým dárkem je taky nějaká hezká kožená peněženka, jak pro ženy, tak klidně i pro muže.
Peněženky má každý a když se člověku trefíte do stylu, tak je to jenom bod nahoru.
Potom třeba pro toho kdo má sestru nebo pro maminku nějakou hezkou kabelku o které víte, že si ji už dlouho přály, určitě je potěšíte!
Parfém.. to je taková klasika, která si myslím, že nezklame snad nikdy! Když už toho člověka známe déle, tak si myslím, že s výběrem vůně nebude problém.
Nějaký kousek oblečení ať už je to cokoliv triko, halenka nebo klidně třeba hezký šátek každou ženu to potěší a určitě ji tím neurazíte:)
A jako poslední tu mám rámeček.. třeba babičce můžete koupit nějaký pěkný obraz a hezky ho zarámovat a nebo mamince na památku zarámujte fotky s vašim sourozencem vyfoťte se nějak hezky třeba tématicky a je z toho hned krásná vzpomínka, ze které bude mít každá matka radost.





PRO NĚJ
Pro ty naše chlapy je to vždycky těžší něco vymyslet, ale věřím tomu, že každý rok si s tím dokážeme poradit.
A tak tu mám spíš takový klasiky. Jako první je to kousek oblečení. Klidně to může být obyčejné triko, mikina ale klidně něco formálnějšího a kupte tomu vašemu chlapovi třeba košili.
Dále tu mám parfémy..který jsou taková tutovka, která by si ráda nepřičichla k hezky navonanému chlapovi? no přiznejte se.. takže nějaký dražší značkový parfém se určitě hodí vždy.
Potom další taková věc, která se opakuje asi pokaždé každý rok a to jsou ponožky.
Peněženky, jak už jsem se o nich zmínila u dárků pro ni", tak se budou hodit i mužům a určitě nějakou hezkou podle jejich stylu ocení a jenom rádi ji vymění za starou otrhanou.
A jako poslední tu mám hodinky. Vím, že né moc chlapů je na hodinky, ale pro ty kteří jsou.
Nějaké dražší stylové hodinky určitě potěší.

5 komentářů:

  1. Skvělé tipy! ♥

    Krásný den,
    xoxo Suzy ( ˘ ³˘)♥

    THE KAWAII PLANET

    OdpovědětVymazat
  2. Super nápady :) .. Osobne nenávidím kupovať darčeky chlapom. Je to zložité a človek sa bojí, že sa im netrafí do vkusu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně mam to uplně stejné:D u žen to viš lip protože jsi sama žena:D:)

      Vymazat
  3. Super tipy, s chlapama mám vždy největší problém :D :/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář:3