CHRISTMAS WHISLIST

Jelikož se blíží Vánoce a každý z nás si tajně nebo nahlas přeje, aby našel pod stromečkem to co by mu udělalo radost.
A tak jsem si řekla proč jsem nedat svůj seznam přání. 
To co by mi udělalo velikou radost a snad každé jiné dívce určitě taky je parfém. Neříkám, že musí být ten nejdražší co v obchodě najdete, ale stačí i klidně levnější, prostě aby hezky voněl.
Potom co tu mám jsou doplnky. Já sama za sebe mám strašně ráda naušničky a hodinky, které nosím fakt pořád. Takže určitě kdo by mi chtěl koupit nějaké pěkné naušničky, tak mě tím jenom potěší. 
Dále co je už hodnotnější dárek je náramek Pandora. Před pár měsíci jsem si jí začala tak více všímat a strašně mě okouzlila. Hrozně se mi líbí jak si každý může vytvořit vlastní náramek díky přívěskům které na ně jde nasadit a potom je plný štěstí a vzpomínek na své blízké. 
Vím, že to má strašně moc lídí hlavně jen kvůli tomu, že je to ta "pandora", ale mě se to opravdu strašně líbí je v tom nějaké to kouzlo.
Dále na seznamu přání mám externí baterii na mobil, jelikož mám Iphone a nebudeme lhát, ale ta výdrž baterie na těch 5,5s není zas tak na nejlepší urovni a pokud jste na mobilu neustále, tak se rychle vybíjí. Takže bych ji určitě využila:)
Potom tu mám drogerii a z toho tu mám odličovací vodu a šampony, suchý šampon. 
Něco na plet bych uvítala s otevřenou náručí, protože mám ráda, když se o plet pečuje (jak se říká i plet potřebuje dýchat a né být jenom zakrytá makeupem)
A tak cokoliv nemusí to být přímo tahle vodička od Biodermy, ale i klidně jiná od Dermacol..
Potom suchý šampon od Batiste. Svuj Batiste jsem si koupila před 1 měsícem a jsem sním naprosto spokojená, nepoužívám ho tak často což znamená, že asi vydrží déle než normální.A vlasy mi zjemní a udělá objem což je super.
A pak tu jsou normální šampony pro objem od Yves Rocher nebo na poškozené vlasy od Pantene, který je opravdu skvělý. 
S obouma už nějakou zkušenost mám a je jenom kladná. Vlasy mi hezky zjemní, nedělají mi žádný problém a byla jsem jen spokojená.
A jako poslední tu mám téma oblečení, která holka by neuvítala nový kousek do šatníku? A i já nejsem vyjímnkou. A uvítám cokoliv, ale jelikož ted jsou chladnější měsíce, tak asi nějaký svetr, mikinu, triko..

7 komentářů:

  1. Přeješ si krásné věci :) Já si přeji hlavně knížky :D
    A samozřejmě oblečení :D

    DENYII

    OdpovědětVymazat
  2. Super věci si přeješ :) Voňavka od Chloe je nejlepší! a ten rolák vypadá fantasticky :)
    One blondie life

    OdpovědětVymazat
  3. Krásne veci. Tiež sa mi veľmi páčia Pandora náramky, oblečenie samozrejme vždy poteší.
    Pozývam ťa na giveaway http://janie-hannagonova.blogspot.sk/2015/11/coskoro-su-tu-vianoce-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  4. tie hodinky <3 ja som práve zostavovala svoj a je riadne plný :D a reálne z toho potrebujem tak dve veci :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tiež som nedávno zostavovala svoj wishlist, avšak ako tak pozerám na ten tvoj, celkom dosť položiek som zabudla :D

    31shadesofaubergine

    OdpovědětVymazat
  6. ty jsi )plná sběratelka hodinek :D snad ti ježíšek přinese nějaký dalšíí :) ten daisy parfém voní moc hezky mimochodem :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář:3