Co jsem našla pod stromečkem? │Christmas gifts

V minulém článku jsem vám psala, že o všechny dárečky které jsem dostala se tu podělím.
Hlavně to není z toho důvodu, že se chci něčím vychlubovat to vážně nemám za potřebí, ale jenom vím, že strašně moc vlogerů ted dělá videa o tom co dostali na Vánoce, tak jsem si řekla, že bych se s vámi mohla podělit o svou radost, když i minulý rok jsem dělala takový článek.

Začnu tím co mi udělalo největší radost a na tento dáreček se složila skoro celá rodina.
A je to náramek Pandora. Psala jsem si o ni ve svém vánočním wishlistu. A rozhodla jsem se, že o tomhle náramku udělám delší samostatný článek, aby jste věděli o něm všechno podrobněji.
Zatím snad jen, že všem strašně děkuju a mám z něj obrovskou radost!

Dále tu mám Vonavku Chloe, kterou jsem si taky přála ve wihlistu a přítel mi ji koupil pod stromeček a já jsem to vůbec nečekala, že bych ji vůbec mohla dostat byla jsem nadšená! Strašně zajímavě voní je to uplně něco jiného a mám hroznou radost.


Potom z čeho mám taky velikou radost je nová peněženka. Ta moje "stará" není zas tak opotřebovaná akorát jediný co je na prd je že mi nejde zapnout protože mám rozbité to zapínání. Tak jsme se společně i s mamkou rozhodly, že si pod stromeček nadělíme peněženky navzájem.
Takže hned jsem si všechno předělala do té nové:D samozřejmě.. A strašně se mi na téhle peněžence líbí to, že je strašně pevná a doufám, že mi i vydrží a bude dost kvalitní nebo na první pohled tak vypadá, tak snad bude no uvidíme.

Potom jsem dostala naprosto skvělý červený naušničky jsou trošku mohutnější,ale to se mi na nich strašně moc líbí. Už se těším, až je pořádně vynosím.

A jako poslední je hygiena, kosmetika a spodní prádlo.
Velikou radost mám z kokosového oleje, o kterém jsem ale věděla že ho dostanu, protože jsem si ho kupovala sama. Čuchala jsem si k němu a bože ta vůně, to je jako sáček s kokosem to je jako bych to mohla sníst jako vážně:D
Už se nemužu dočkat až ho vyzkouším, potom uvidíme možná udělám nějakou recenzi jestli po jeho užívání vidím nějaké výsledky.
A ještě jsem dostala sprchové gely, které dostane snad každý na Vánoce je to taková klasika, která je super, protože se to všechno vždycky za ten rok vypotřebuje. Člověku to pomalu dochází, že skoro nemusí ani během rohu kupovat nové, protože na Vánoce dostane hromadu dalších a když se to spojí od každého z té rodiny, tak je jich na další rok:D

Další co tu mám svou šampony na vlasy, které dostávám snad každý rok poslední roky, a je to taková nutnost, protože tohle se potřebuje pořád.
Letos jsem dostala tyhle od Aussie od přítelových rodičů a od Pantene od babičky na poškozené vlasy a k oboum masky na vlasy, ze kterých mám teda velikou radost, protože s těma maskama obouma jsem byla spokojená.


16 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Určitě se máš na co těšit asi bude po novém roce:)

      Vymazat
  2. Pěkný dárečky :) četla jsem, že hrozně moc lidí dostalo Pandoru :)

    OdpovědětVymazat
  3. Miluju Pandoru, letos ji dostalo asi dost lidí, i já pár kousíčků, ale ten nejlepší mě ještě čeká až se vrátím domů na druhý vánoce :D Jinak všechno jsou to samozřejmě krásný dárky :)))

    OdpovědětVymazat
  4. Dostala jsi krásné dárky! :) Parfém Chloé voní vážně nádherně, takže z toho bych měla také velikou radost. :) Sice ho nemám na aktuálním wishlistu, ale vůbec bych si nestěžovala, kdyby mi ho někdo dal. :)
    Diary of a Girly Things

    OdpovědětVymazat
  5. Tá pandora je naozaj nádherná.Já túžim po vlastnej už asi 4 roky.A tá peňaženka je veľmi pekná.Ja si plánujem kúpiť novú už strašne dlhoale asi som moc náročná a neviem žiadnu nájsť :D

    OdpovědětVymazat
  6. Chloé parfém je dokonalý, jinak moc krásné dárečky jsi dostala :))

    OdpovědětVymazat
  7. Super dárečky! :) Miluji kokosový olej,dá se použít naprosto do všeho! :D Také mě letos obšťastnila Pandora,taťka mi vypravoval jaké jsou na ní fronty.. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My jsme byli s přítelem v Brně a tam ta Pandora byla celou dobu uplně plná lidí a převážně chlapů:D

      Vymazat
  8. Tie červene náušničky sú prekrásne a rovnako aj peňaženka. Chloé som mala, ale na mňa je to ťažká vôňa.
    http://tobecreativehasnolimits.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  9. Wow, takové dárky. Mě osobně ta Pandora nějak nezaujala, ale jinak všechno moc pěkné. A přesně ten stejný kokosák jsem dostala taky. :)
    Pinki Claire
    Zvu tě na svou giveaway

    OdpovědětVymazat
  10. Krasne darky! A zacatek Pandory mas moc pekny:)))♥
    CAPTURING MY LIFE blog

    OdpovědětVymazat
  11. Krásné dárky jsi dostala. Líbí se mi princip Pandora náramků, je to krásný nápad.

    Marketatrpisovska.blogspot.cz//LIFESTYLE BOOK

    OdpovědětVymazat
  12. Samé krásné dárky! Přeji ti skvělý rok 2016!

    OdpovědětVymazat
  13. Darceky su super najme ta Pandora :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář:3