HAPPY NEW YEAR 2016

Dneska tu máme Nový rok / Silvestr a já bych všem chtěla popřát hodně štěstí do nového roku, ať si pořádně Silvestra užijete a není vám na druhý den moc zle.
Hlavně si to užijte až už ho strávíte s rodinou, s přáteli nebo třeba jen s přítelem!
Chtěla bych vám popřát hodně štěstí a ať vyšlápnete tou správnou nohou a ať se vám v novém roce daří o mnohem lépe!
Když se tak ohlédnu za uplynulym rokem tak byl skvěly. Ještě před minulým Silvestrem jsem u někoho viděla, že si celý rok psal na papíry různé věci co mu za nějakou uplynujou dobu udělaly radost a schovával si to a potom na toho Silvestra za rok si je všechny přečetl a díky tomu si vzpomněl jaký skvělý rok měl! A i já díky tomuto nápadu jsem si celý rok poctivě taky psala své vzpomínky, historky, sranda co se mi v životě staly a bylo velice milé si je všechny potom přečíst, myslím že je to super nápad.
Takže pokud si do toho nového roku chcete začít psát taky nějaké takové vzpomínky, tak určitě do toho, věřte, že za ten rok toho nebudete litovat:)

A za můj celý uplynulý rok jsem vycestovala jsem do ciziny na měsíc na praxi kde jsem si vydělala svoje první pořádný peníze a hodně peněz jsem si schovala a šetřím si je.
Taky jsem si během roku hodně uvědomila... řekla jsem si, že ve svém životě už nepotřebuju lidi, kteří jsou falešní a na kamarády si jen hrají a to že ve svém životě chci jen ty opravdovvé!
Poprvé jsem si něco vykloubila za svuj život a tím myslím maliček na ruce :D a doufám, že už se to nebude opakovat.
Oslavila jsem své osmnácté narozeniny a dostala jsem nádherný dort a krásné dárečky.
Také jsem poznala nové lidi. Úspěšně postoupila do posledního maturitního ročníku (myslete na mě za pár měsíců).
Užila jsem si skvělé léto! Byla jsem se podívat poprvé v Aqualandu Moravia a skvěle jsem si to s bráchou užili.
Navštívila jsem nejlepší kamarádku na víkend v Praze a hezky jsme si to užili.
Taky jsem byla na mnoha dalších výletech jako jsou třeba Zoo, Hrady, Zámky, bazény..
Byli jsme s přítelem a jeho rodinou v přírodě na týden na chatě což bylo taky fájn, takový odpočinek daleko od civilizace.




3 komentáře:

  1. taky stastny novy rok a hodne stesti nam u maturityyyy :*

    OdpovědětVymazat
  2. Držím palce, aby jsi maturitu zvládla! :)
    Všechno nejlepší do nového roku i tobě ♥

    Zvu Tě na mojí Giveaway!

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Tak hodně štěstí do roku 2016, ať se ti splní všechna přání :))

    http://s-hejvi.blog.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář:3