Vánoční pečení

O víkendu jsem byla s přítelem v Brně na Vánočních trzích a v po nákupech. Jsem strašně ráda, že už můžu říct že jsou jak kdyby prázdniny.
Strašně jsem se už na ně těšila, ted toho ve škole bylo strašně moc, né přímo písemek, ale dělání věcí do školy, které mě zaneprázdnily na celé dny.
A konečně, jupí.. jsem si dokoupila všechny vánoční dárečky, a doufám, že všem udělají radost!
Nakonec jsem docela spokojená s mým výběrem dárků.
Také jsme byli i v Ikei bez návštěvy Ikei, když jsme zase jednou po dlouhé době v Brně to by nešlo.
Tak jsem chvíli zapomněla na dárky pro ostatní a koupila jsem si do pokojíčku balení tří malinkých rozkošných kaktusů, protože mi příjdou hrozně rozkošný.

A jelikož jsme s mamkou začaly už péct vánoční cukroví, tak bych se s vámi chtěla podělit o recept na linecké.
Bez tohoto cukroví si nedovedu představit Vánoce, protože to k nich tak nějak prostě patří. Míváme ho každý rok
od mého děství. Vím, že někomu tenhle druh cukroví nechutná nebo jej ani vůbec nepeře, ale já ho mám strašně ráda!
A hlavně se nijak neomezujte v cukroví a v tom co milujete. Vánoce jsou jen jedou na za rok a něco z cukroví na chuť si dopřát můžete, jsou to přece Vánoce.


 Ingredience:
35 dkg hl. mouky
25 dkg Stely
12 dkg cukru
2 žloutky

Vše smíchat a udělat hladké těsto po té už jen rozválet a vykrajovat podle vašich představ.


2 komentáře:

  1. My linecké už také máme upečené, teď jenom čeká, až ho slepím marmeládou :) ..jen škoda, že linecké mi vůbec nechutná :D

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Ja som vypekala celý týždeň a už mám konečne všetko, tak sa už "teším" ako priberiem cez sviatky všetko, čo som stihla vo fitku schudnúť:D

    Saja Frey blog

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář:3