TOP CHRISTMAS MOVIE

Jelikož Vánoce se už blíží a s nimi i Vánoční filmy, tak jsem se rozhodla, že bych se s vámi podělila a své oblíbené filmy bez kterých si nedovedu představit Vánoce:)
Svých oblíbených Vánočních filmů mám strašně moc a každý rok se těším až je budou dávat v televizi, ale kdybych tady měla vypisovat všechny tak by to bylo asi příliš dlouhé.
Mezi moje další oblíbené české pohádky patří asi naše česká Popelka, na kterou koukáme každoročně na štědrý den po rozbalení dárků a je to strašně krásná pohádka a stále mě ještě neomrzela.
Potom taky mám ráda S čerty nejsou žerty, Z pekla štěstí, Princ a večernice ...

GRINCH
To je prostě podle mě taková Vánoční klasika. Neznám asi nikoho kdo by neznal tenhle film.
Mám ho strašně ráda a každý rok na něj s radostí doma koukáme v Tv.
A v rychlosti je to vlastně film o "zeleném mužíkovi" Grinčovi :D ,který k smrti nenávidí Vánoce, protože se mu když byl malý stalo něco nepříjemného, díky čemu začal nenávidět Vánoce.
A tak když jsou zase po roce Vánoce, tak se rozhodně, že je zničí a ukradne všem dětem dárky a doslova "ukradne Vánoce", protože celý název je (Grinch, aneb jak ukrást Vánoce)

SÁM DOMA
Bože, tak to snad nemusím ani komentovat ani vysvětlovat o čem v tom filmu jde.
Tohle je tutovka. Je v televizi každý rok a každý se těším až v té televizi bude. A letos už byl  minulou sobotu 1 díl a tedka v sobotu bude 2, tak se všichni dívejte:)


FROZEN
Tohle je pohádka, která je ještě docela nová, ale hned jak se dostala do kin, televize a nevím čeho ještě se stala hitem!
Strašně moc dětí jí milují a tuhle pohádku mám ráda, protože se na ni můžou kouknout i rodiče, dospělí, mladí, staří..:D
Tuhle pohádku jsem viděla uplně poprvé, když jsem byla v Irsku na výměném pobytu a zrovna tahle pohádka byla uplně nová( v ČR ještě ani nebyla v kinech)
a já jsem ji tak mohla poprvé vidět v origiále a už předtím se mi strašně zalíbila i když jsem celému filmu nerozuměla:D
Myslím, že kdo má ráda aniované a rodiné pohádky, tak se mu bude líbit.
Je to vlastně pohádka o dvou sestrách Esle a Anně a jedna z těch sester má takový "dar" , že dokáže cokoliv zmrazit a hrát si s ledem.
Poté co Elsa zamrazí celé království do ledu a uteče, tak se její nebojácná sestra pokusí Elsu najít i s doprovodem Kristoffa a soba Svena.
Na cestě co hledají sestru narazí na vtipného mluvícího sněhuláka Olafa, který je v tom filmu fakt hvězda:D

ŠTASTNÝ NOVÝ ROK
Celý film je vlastně o novém roku, jak by jste asi z názvu filmu nepochopili..
Tenhle film mě strašně baví, ten kdo má rád komedii a lásku v jednom tak se mu tento film bude líbit!
Hraje tam hodně známých herců dohromady a je to vážně super film.

POLÁRNÍ EXPRES
Je to krásná pohádka s Vánoční tématikou.
Je to o chlapci který věcí v dědu mráze a děti se mu za to posmívali. Potom se mu jednoho dne před domem objeví polární expres který jede na severní pol.
Kluk si s sebou vzal kamarády a vydávají se spolu na výlet splněných dětských snů.

9 komentářů:

  1. Sám doma a Frozen miluju, už jsem to viděla tolikrát a nikdy mě to zkrátka neomrzí :))) A Happy New Year mám taky ráda. To byl vlastně úplně můj první film, který jsem viděla celý v angličtině bez titulků :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jesty je ten šťastný Nový rok, něco jako Na sv. Valentýna, tak to se mi teda vůbec nelíbilo :( pak mi musíš povykládat:) U mě je top Sám doma, Grinch a polární express taky♥

    OdpovědětVymazat
  3. haha, práve dneska som pripravovala rovnaký článok ku mne na blog :) Grinch, Sám doma a Polar Express sú moje vianočné klasiky. A štastný nový rok pozerávam vždy na silvestra :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ja práveže Sám doma nemám rada pretože som to videla už sto krát a lezie mi to na nervy :D Naopak Šťastný nový rok je skvelý film aj polárny expres :) Pamätám sa že keď som bola menšia som sa bála že ma ten expres unesie z domu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ježiši to je vtipný :D To by bylo právě super, svézt se takovým vláček a ještě s Hanksem :D

      Vymazat
    2. Haha😀 tak to je vtipny:) to já jsem nikdy tak neřesila😀

      Vymazat
  5. užasne su tieto rozprávky, keď budú budem ich pozerať zas:) ale teraz do vianoc dávaju na doma každý deňnejaký vianočný film len škoda že tak neskoro potom ich len sťahujem

    OdpovědětVymazat
  6. Frozen je krásná pohádka, mám ji moc ráda! :) Sám doma je klasika a na Grinche se taky ráda podívám. :)
    Já mám ještě ráda Lásku nebeskou/Love actually, to je taky moc hezká vánoční film-komedie :)
    DENYII

    OdpovědětVymazat
  7. Sám doma je nejlepší, můžu ho vidět pořád dokola. :)

    Ela

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář:3