#MY PANDORA

Ježíšek mi pod stromeček nadělil užasný dáreček a to Pandoru.
Přála jsem si ji už tak asi půl roku a na Vánoce mi to splnili a složili se mi a ni a ted jsem štastná nositelka jednoho takového náramku.
Chtěla bych první k tomu říct, že si sem vědoma toho, že tenhle náramek má dost dívek. Ale mě je vážně jedno že si to kupuje tolik lidí. A to jsem slyšela, že letos na Vánoce to bylo strašně moc lidí co zavítali právě do tohoto obchodu.
Vlastně se ani nedivím, protože vidím jaké má kouzlo a tak chápu, že musela okouzlit už mnoho žen.
Strašně mě na ní okouzlilo to, že každý může být jedinečný nebo spíš každý v tom svém nosí vlastní vzpomínky a svůj příběh. A tak i já si s její pomocí tvořím své vzpomínky.
Hodinky od Daniella Wellingtona má taky přece každá druhá a to  mi příjde, že má daleko víc dívek a co když je milují, tak ať si je koupí a dělají si radost, myslím si že od toho to vytvořili, nebo snad ne?


Na můj náramek se podílela skoro celá rodina.
Celkový samotný náramek jsem dostala od babičky a dědy a k tomu i tohoto okouzlujícího andílka.
Ten andílek se mi hrozně líbí, protože mě bude "ochraňovat" a vždycky vím, že tady semnou budou. Jak jsem ho uviděla poprvé, tak jsem si řekla, že je tak maličký:D.

Jako další přívesek, který už ted naprosto zbožnuji jsem dostala doma na Vánoce pod stromečkem od obou rodičů a je to tohle srdce s andělskýma křídlama.
Strašně se mi tohle srdíčko libí jak jsou na něm ty křídla, protože si pod tím představím, že je to rodičovská láska a vždycky tu budou pro mě a budou mě ochranovat.
Je to takové hlubokomyslné.

A jako poslední třetí přívěsek je od mého přítele, který mi udělal taky obrovskou radost, protože jsem netušila jaký bude. Takže hned jak jsem to otevřela jsem byla dojatá a měla jsem uplnou radost. Děkujuu

20 komentářů:

  1. Tieto náramky sa mi veľmi páčia, no je pravda že ich má už skoro každý.
    www.janie-hannagonova.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  2. pro mě osobně Pandora není :( mamince bych jí určitě koupila, mám pro ní už schované náušnice k narozeninám, i pro kamarádku je to moc hezký dárek :) ale vzhledem k tomu, že stříbro nenosím vůbec a zlatá verze je šíleně šíleně drahá, zůstanu nejspíš bez ní :D :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jéj, Pandora sa mi už dlhšie páči a tiež si ju všímam na ľuďoch. Je to podľa mňa skvelý nápad a tiež by som ju chcela dostať od niekoho. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ja som fičala na Pandore pred cca 2rokmi, ale nakoniec som prešla na obyčajný náramok z pravého striebra :) Každopádne tvoj náramok je skutočne krásny. Kika - Blog for smile

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je už na každem co se mu líbí:) mě se pravě ty obyčejné naramky nelibi, toten se mi zalibil pravě tím že je výjmečný a neobyčejny:)

      Vymazat
  5. Mám takisto Pandoru a milujem ju ! Máš ju krásnu :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  6. Hej hej je pravda, že v poslednej dobe má tento náramok od Pandory väčšina dievčat, ale najlepšie na tom je, že každá ma na ňom tzv. "svoj príbeh".
    Tvoj sa mi moc páči :)

    OdpovědětVymazat
  7. Moc hezká Pandora :-) Já jsem letos dostala ten jejich kožený náramek a je taky super :-)
    http://verrygusto.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Moc hezká Pandora :-) Já jsem letos dostala ten jejich kožený náramek a je taky super :-)
    http://verrygusto.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. všechny jsou náádherné a mají v sobě něco jiného:)) mě se asi nejvíce líbí ten od rodičui:))

    OdpovědětVymazat
  10. Taky Pandoru mám, a trochu mě mrzí, že se z toho letos stal takový reklamní trhák. Podle mě to udělaly hodně reklamy v televizi, které předchozí roky nebyly :) ale zase zakazovat to někomu, když se to všem opravdu líbí? Proč? :)
    Máš krásné přívěsky, líbí se mi hlavně ty poslední dva, jsou vážně nádherný! :)

    Kačka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš asi pravdu, taky jsem si před Vánocema všímala, že je těch reklam v televizi hoodně:/

      Vymazat
  11. Já Pandoru zrovna moc nemusím, ale tenhle náramek je fakt krásný :)

    STYLE WITHOUT LIMITS

    OdpovědětVymazat
  12. Pandora je skutočne krásna - a možno ju má mnoho ľudí, no myslím, že práve variabilitou príveskov je každý náramok iný a jedinečný :D
    BEELIEVIN

    OdpovědětVymazat
  13. Náramek mi 3 roky ležel doma a až teď jsem mu přišla na chuť! .)) Vypadá krásně:)

    OdpovědětVymazat
  14. Ja som dostala raz na Vianoce od priatela nieco podobne, naramok Morellato - taliansky dizajn a vyroba, podobny styl, ale o par tried lacnejsi. Nemozem si vynachvalit, stale sluzi a je ako novy :)

    OdpovědětVymazat
  15. Hi, nice blog! Follow for follow? Let me know, I'll follow you back! :)

    https://chicporadnik.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář:3