RANDOM │Instafoto

Začal nový rok a začala zase škola a já jsem si uvědomila, že se maturita strašně rychle blíží, takže jsem poslední dny/týdny seděla u dopisování maturitních otázek a dělání maturitní práce.
Poslední dobou se toho ani moc nestalo celou dobu jsem se soustředila na školu, jelikož se uzavírali i známky na pololetí a já jsem měla docela dost důležitých (maturitních) předmětů nerozhodných, takže jsem se učila.
Taky ted pořád řešíme ples, protože se nám čas krátí i když ho máme jako snad uplně poslední.
Konečně máme rozhodnutý i místa na sezení a lístky, což jsem ráda.

A tento víkend jsme byli na oslavě dědových 70 narozenin, což bylo moc fajn, vypadnout někam s rodinou.
Ale na instagramu se snažím být aktivnější než tady na blogu, tak jsem si řekla, že tu už dlouhou dobu nebyl žádný random, tak že vám tu dám fotky instagramové fotky ale i ty které na insta nejsou.


 


6 komentářů:

  1. Koukám, že to máme asi všichni teď stejně... To učení je prostě zabíjející, hrůza... :// A je to hezké, že jste s dědou takhle oslavili jeho kulatiny, myslím, že to pro dědu musel být hezký dárek. Když se rodina takto sejde, tak je to vždy úžasný dárek :)

    OdpovědětVymazat
  2. krásne fotky!! a maturita... ja som o takomto čase nemala vypracovanú ešte ani jednu otázku a dala som to s prehľadom :) takže hlavne no stress! a ples bude iste super! ;) A dedo dostal super tortu! takéto klasické sú najlepšie :) mňam

    OdpovědětVymazat
  3. Krásne fotky! :)
    www.tobecreativehasnolimits.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  4. Krásne fotky! :)
    www.tobecreativehasnolimits.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkné fotky. :)
    Jinak držím palce k maturitě, určitě bych se jí tak moc nebála, 60 % úspěchu už je jen to, že se jí člověk zúčastní, pak něco v hlavě a zbytek pomůžou učitelé. :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář:3