TOP 5 │LEDEN

Minulý měsíc jsem na top 5 úplně zapomněla, protože byly Vánoce a všechno kolem nich a chtěla jsem si spíš odpočinout než něco vymýšlet. Tak jsem si řekla, že tenhle měsíc už by to bylo divný, kdybych se na to vyprdla když už jsem se rozhodla, že tyhle články budu dělat.

TOP FILM
Strašně dlouho jsem přemýšlela jaký film byl pro mě za prosinec nejlepší.. No jelikož byly Vánoce, svátky a všude v televizy běžely jen pohádky a i já jsem se na ně dobrovolně dívala na notebooku, takže jsem moc normálních filmů neviděla. Ale tak potom mě napadl film TED 2. 
Tenhle film je taková sranda, když se třeba nudíte a chcete se zasmát, tak si pusťte tenhle film a určitě se zasmějete
.
TOP APLIKACE
Vine
Nevím jestli tuhle aplikaci všichni znáte, ale já myslím že i možná ano.
Je to strašně super aplikace na to když se zrovna nudíte a místo toho, aby jste pořád dokola sjížděli fotky na Instagramu nebo Facebook, tak můžete jít na tuhle aplikaci a podívat se na krátké videa(vine), které jsou vážně super. Samozřejmě tam můžete odebírat kohokoliv chcete a toho kdo vás baví.


TOP OBLEČENÍ
Svetr s rolákem...když byly ted ty mrazy tak byl strašně super, protože je teploučkej a hrozně hebkej a na to když se doma učíte je naprosto skvělej.

TOP HUDBA
Je písnička = rivers od Thomas Jack. Když jsem si řekla jaká písnička je pro mě top, tak mě hned napadla tato, kterou poslouchám pořád a strašně mi dokáže zlepšit náladu.


TOP KOSMETIKA
Micelární voda od Garnier
Tohle je muj oblíbenec za poslední dobu, protože tuhle micelární vodu mám snad od sprna a je konec ledna a já jí pořád mám tak čtvrtku. Je naprosto skvělá a jsem sní uplně spokojená.
Na to jakou má cenu se uplně vyplatí do toho investovat, protože na to jak dlouho vydrží je ta cena naprosto perfektní.
Nemám s ní vůbec žádný problém odlíčí mi jedno oko i obočí na jeden vatový tamponek.


10 komentářů:

  1. Tahle micelárka od Garnieru je neskutečná, co se týče její výdrže, ale i obecně je super, to musím jenom souhlasit! A ten rolák je úžasný! Přesně takový jsem potřebovala, když byly ty ukrutné mrazu, jenže jsem ho bohužel neměla :(

    OdpovědětVymazat
  2. mne sa ten film nepáčil :) krásny svetrík

    OdpovědětVymazat
  3. Na Teda 2 sa chystám asi odkedy vyšiel, čo je poriadne dlhá doba, no už sa k nemu musím dokopať, lebo jednotka sa mi páčila a poriadne som sa na nej zasmiala :D
    Momentálne aj ja mám zapnutý vine častejšie ako inokedy - znova som sa k nemu vrátila a musím povedať, že nie je deň, kedy by som až neplakala od smiechu :D
    BEELIEVIN

    OdpovědětVymazat
  4. Mňa Ted vôbec nebavil, ani jednotka ani dvojka :(. Ale ten sveter, to je moja šálka kávy! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ted 2 by som si chcela určite pozrieť ! :) super článok :)
    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  6. Souhlasím, Micelárka od Garnieru je naprosto dokonalá! ..a její výdrž je přímo neuvěřitelná :D Teď jsem si všimla v DM, že mají nově podobné micelárky od Baley, tak jsem si ji na porovnání koupila a musím říct, že i tahle levnější verze je skvělá :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  7. Taky jsem si teď oblíbila všechny možné svetry s rolákem a to by mě dřív nikdy nenapadlo, že je začnu někdy nosit. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ted nie je veľmi moja šálka kávy, neviem prečo, ale prišiel mi ten film dosť primitívny a nie až tak vtipný, ale tak sto ľudí sto chutí.:) Micelárka od Garnier je jeden jediný kozmetický produkt, na ktorom som nenašla ani jednu chybičku, je skvelá!
    LILY OF THE VALLEY

    OdpovědětVymazat
  9. Taky mám tu micelárku a opravdu si nestěžuju :) A ten film vypadá dobře, už vím na co se kouknu, když jsem teď nemocná :D
    http://fitlucy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. Ted - jednička i dvojka, je super! Asi moje nejoblíbenější komedie a to už jsem ji viděla fakt hodněkrát - ale neomrzí :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář:3