HAPPY VALENTINE'S DAY

Na začátek bych všem chtěla opožděně popřát krásného Valentýna! Doufám, že jste si ho užili nebo ještě užíváte s těma nejmilovanějšíma a strávili jste ho v klidu a pohodě bez hádek:)
My jsme s přítelem sice tenhle svátek nikdy nijak extra neslavili.. vždycky si zalezeme k jednomu z nás domů uděláme si nějaký dobroty a koukáme na různé filmy nebo seriály. Takže spíš ho neslavíme, ale letos mi daroval nový přívěsek od Pandory, což jsem nečekala, protože ani dárky si nekupujeme, takže jsem nadšená. Dostala jsem od něj krásné srdíčk - takže děkujuu:)



zkoušela jsem nový recept na míša řezy  - recept asi zveřejním příště

A chtěla bych se ještě na začátek omluvit, že píšu článek po tak strašně dlouhé době. Vlastně upřímně jsem na ten blog na pár dní úplně zapomněla a odpočinula si.
Poslední měsíc jsem pracovala na maturitní práci, což mě docela stresovalo, protože jsem to chtěla mít v pořádku a bez nějakých velkých problémů. Na stěstí už jsem ji v pátek odevzdala a mám od toho už klid, jsem strašně ráda opadl ze mě takový ten stres z toho, že jsem na to stále musela myslet.
A taky se od minulého týdne začaly prodávat vstupenky na náš maturitní ples, což je super už se hrozně těším, je neuvěřitelný jak rychle ten čas letí, už jen 2 víkendy a je to tady!
Teď,
když už to bylo zase klidnější jsem se rozhodla, že vám ukážu pár fotek co se mi podařilo nafotit za tu dobu co jsem nebyla přítomná.
 
 

INSTAGRAM / ASK

9 komentářů:

  1. Tak to bylo krásné překvapení od přítele! :) Gratuluju k úspěšnému odevzdání maturitní práce a těším se na články o tvém maturitním plese (doufám, že budou!) :))

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě nějaké budou:) můžeš se těšit na fotky :)

      Vymazat
  2. Jeeeej !:O To srdiečko je nádherné. :)
    Prajem ti s priateľom všetko len to najlepšie a najkrajšie. ♥
    Hlavne nech ste štastní :)
    Zároveň pozývam na blog: http://everydaywithlola.blogspot.cz/2016/02/den-po-valentine.html

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný dáreček, Pandora je fajn :-)
    http://verrygusto.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Jé, tak to je od něj moc milé a hezké, je opravdu pozorný a tohle se mu povedlo :) Také by se mi teď líbilo nějaké srdíčko na můj náramek :) Jé a okurková limonádu, úplně jsem na ni dostala chuť při pohledu na poslední fotku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mas pravdu udelal mi tim obrovskou radost:) a ta okurkova limonada byla vynikajici delali jsme si ve skole do maturitni prace :)

      Vymazat
  5. Gratuluji k odevzdání :) A překvapení je krásné :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář:3