MÍŠA ŘEZY │ Baking

Letos na Valentýna jsem pekla míša řezy, akorát jsem je udělala do dortové formy, takže z toho vznikl takový dortík. My vždycky s přítelem moc Valentýna neslavíme jen si uděláme hezký den a válíme se, tak jsem si řekla, že když už nic tak bych mohla aspoň něco upéct. A naštěstí mi kamarádka řekla o tomhle receptu, tak jsem si řekla že ho hned ozkouším :D Slíbila jsem vám, že jsem na něj potom dát recept, tak tu je.
A na to že jsem to zkoušela uplně poprvé jen podle cizího receptu nebyl tak špatný, nakonec všem chutnal a to je hlavní.

suroviny na kakaový korpus:
6 žkoutků
5 lžíc cukru
půl lžíce oleje - A vyšlehat dohromady
potom k tomu:
5 lžíc polohrubé mouky
3 lžíce kakaa
1 prášek do pečiva
+ sníh ze 6 bílků - Vše spojit dohromady

Suroviny na tvarohovou náplň:
1 máslo
16 dkg cukru
2 polotučné tvarohy - Vyšlehat dohromady

Suroviny na polevu:
80 g másla
60 g cukru moučka
1 lžíce mléka
1 žíce škrobu
kakao podle vás
můžete přidat i trochu čokolády na vaření já ji tam přidala
- a připravit ve vodní lázni


6 komentářů:

  1. mňam to vyzerá skvele! :) Musím vyskúšať :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  2. Mňam, po tomhle bych se utloukla :-)
    http://verrygusto.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Mňam!!!! <3
    http://neverforgetneverlookback.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Juj, vyzerá dobre! Ukladám do záložiek a niekedy ho tiež vyskúšam :)

    OdpovědětVymazat
  5. Mňam, tak to musím vyskúšať! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář:3