HAPPY EASTER │RANDOM

V první řadě bych vám všech chtěla popřát krásné Velikonoce ať si ten den užijete.
Včera jsem přijela z chaty na kterou jsme jeli na prodloužený víkend. (Ti co mě sledují na Instagramu to už asi podle fotky možná zjistili)
Bylo fájn si zase trošičku odpočinout a vypadnout někam jinam než být pořád v tom samém městě.
Sice učení jsem si vzala s sebou, ale nakonec jsem se stejně učila jen jedno ráno. Strašně mě stresuje ta představa, že už je to skoro za měsíc, ale na druhou stranu se už těším, až to budu mít všechno za sebou!
Jinak ten víkend strašně rychle utekl, ale tak to je tak vždycky i kdyby jsme tam byli na celý týden.
Fotky skoro žádné nemám, protože nám bohužel nevyšlo moc počasí, takže jsme nikam moc nechodili.
Ale rozhodla jsem se z toho článku udělat i takový random fotek co mám uložené v počítači.

 



5 komentářů:

  1. Jéé, tak to ti takovýhle oddychový prodloužený víkend závidím :)
    Krásné Velikonoce i tobě :)


    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné fotky :)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  3. škoda, že vám nevyšlo počasí na chatu:( ale určitě ses i tak bavila!:)) perníčky se moc povedly♥

    OdpovědětVymazat
  4. Peknučké fotečky! :) A aj selfie ;)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář:3