MATURITNÍ PLES │2016

Sedím tady plná dojmů, skvělých vzpomínek a se svou vlastní šerpou na rameni! Jak už možná většina z vás ví nebo i poznala z názvu článku, tak jsem měla v pátek maturitní ples.
Musím říct, že tohle byl den na který jsem se těšila jako malá a měla jsem ho vysněný už od mala, že jednou až budu velká a budu "dospělá" (plnoletá) budu mít vlastní maturitní ples a budu maturantka a budu jako princezna. Větší část z toho všeho se mi vyplnila i toho prince po boku jsem měla.. hah. 
Šaty jsem měla domluvené už od začátku září a celou tu dobu jsem se nemohla dočkat až ty krásky ukážu předevšemi a budu mít tu vlastní chvíli slávy jak půjdu po červeném koberci.
Jak na fotkách sami uvidíte, tak jsem měla splývavé šaty, já jsem nechtěla žádné s příliš velikou sukní, nebo se mi spíš ani na mě nelíbily, takže jsem si vybrala tyhle krásky, které měly i holé záda, což se mi na nich strašně líbí!


Vlásky jsem si dělala u kadeřnice, která pořád stříhá mamku a babičky, takže je to už taková "známá". První jsem měla obrovský strach z toho jak ten účes dopadne, protože jsem jí ukázala pro představu co bych asi tak chtěla, ale až ve výsledku jsem byla moc spokojená. Nakonec mi vykouzlila takový zajímavý drdol spíš víc na jeden bok a s pár rozpuštěnýma pramínkama vlasů, vypadalo to zajímavě:)
No a jak celý ten náš vysněný den probíhal? Jako první bych chtěla říct: hrozně to uteklo!
Celý den jsem měla hezky naplánovaný už od rána. Hned ráno jsme šli do městského domu nafukovat balónky a dělat výzdobu, aby jsme to měli nachystané a potom nepanikařili.
Hned jak jsem přišla domů, tak jsem letěla ke kadeřnici u které jsem myslela, že budu daleko déle, ale nakonec tenhle účes zvládla za hodinku a půl, což mi nepřijde moc.
A to už bylo odpoledne a já začínala být trošičku nervózní a chystala si doma všechny potřebné věci na vystoupení a občerstvení na stoly.
Kosmetička, která mě líčila přijela do měšťáku za mnou a za dalšíma 2 holkama je nalíčit, protože jsem si ji objednaly až tam. S její práci jsem byla moc spokojená, je moc šikovná, zkušená a taky milá.
Mám poslední dobou docela problémy s pletí, že se mi dělá dost akné a já jsem z toho byla dost nešťastná, aby to na plese nebylo vidět. Ale po tom co mě nalíčila bych se sama skoro nepoznala, její práce byla skvělá a plet byla hned sjednocená a žádné akné nebylo vidět, což jsem strašně ocenila! Také používala skvělý make - up, líčila nás s produkty od Macu a dalších kvalitních značek, a make - up mi vydržel celou noc i přes vystoupení!
Na vystoupení jsme měli téma "Country", ale choreografii jsme si vytvářeli sami, takže si dokážete živě představit, jak to asi dopadlo. Jako upřímně, myslela jsem si, že to vystoupení bude větší hrůza, ale lidé tleskali a líbilo se jim to, a to je to hlavní!
Celý večer probíhal hezky, svůj první tanec jsem si zatančia s tatínkem a hodně času jsem trávila  rodinou, jsem přece jejich první z rodiny kdo má maturitní ples:)
Taky jsme se hodně fotily, což se svámi ted o pár fotek z průběhu plesu podělím:)


a chtěla bych se omluvit za zhoršenou kvalitu fotek, s tím ale bohužel nic neudělám, za to může bohužel blogger


22 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. To byl:) hned bych chtěla znova to zopakovat. Moc rychle to uteklo všechno:)

      Vymazat
  2. Vyzerá to na perfiš stužkovú :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Bola si krásna a ako vidím aj fotograf bol šikovný :)


    Bari Bircak

    OdpovědětVymazat
  4. Nejaké fotky som už videla na instagrame a mala si krásne šaty a vlasy sa mi tiež veľmi páčili :) a neskutočne sa podobáš na ocina :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc😊 a to mi říká hodně lidí, ale já si to nemyslím😀

      Vymazat
  5. Jéjko fotky sú naozaj krásne ! :) Stužkovú ste mali v krásnych priestoroch! :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano to měli jsem za to místo rada je to tu jako na zámku:)

      Vymazat
  6. Moc ti to slušelo! :) Většinou tyhle hezké zážitky, na které se těšíme, vždycky rychle utečou :D :/
    DENYII

    OdpovědětVymazat
  7. wow krásne fotky! :) vyzerala si ako princezná .. škoda že u nás sú tie stužkové také menej noblesné .. vy v čechách to máte na takých pekných miestach :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně? Já myslela, že to máte u vás hodně podobné jako my:)
      A moc děkujuu:)

      Vymazat
  8. tohle je super, úplně mi to připomnělo ten můj maturák :)
    really comfy outfit

    OdpovědětVymazat
  9. uzasne fotky najma tie zo zakulisia :) a saty boli wow!


    Pozyvam na giveaway o balicek Nivea, Rimmel a ine! Tu: http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2016/03/giveaway-bioderma-nivea.html

    OdpovědětVymazat
  10. Super fotky, moc vám to všem slušelo :) Držím palce na maturitu! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář:3