RAKOUSKO │WIEN │HAUL

Včera jsem si udělali takový impulsivní výlet do Vídně s přítelem. Nijak moc jsme to neřešili, směnili jsme si peníze, našli si kde je Primark a centrum města a jeli jsme.
První jsme měli docela strach, protože ani jeden z nás neovládá skvěle němčinu, a tak jsem začala mít výmluvy že se ztratíme a nedomluvíme se.. ale jak jsme vyjeli, tak to vůbec nebylo tak hrozný jak jsme se první báli.. takže pokud se něčeho bojíte, tak na to kašlete a prostě jeďte.
Počasí nám vyšlo úplně nádherně, bylo strašný teplo, což bylo super! Vyjeli jsme brzo ráno, aby jsme tam rychle byli a domů jsme přijeli večer. Bylo to takové dobrodružství jet někam za hranice jen tak autem i když to tam vůbec neznáte.
A Vídeň jako město se mi strašně líbí, to centrum je vážně nádherný a věřím, že Vánoční trhy tam musí být překrásný! Těch obchůdků, kaváren a restaurací.. hrozně se mi líbilo to, jak všichni sedí venku, i když je to v centru, tak tam je posezení, kde si hosté mohou sníst oběd.
Taky byl poblíž nějaký park, tak jsme se tam šli projít a jak bylo krásně, tak všichni leželi/seděli na trávě a bavili se, to se mi hrozně líbí, jak to nikdo neřeší prostě si sedneš kam chceš a vnímáš jenom ty lidi se kterýma tam jsi a né ostatní kolem tebe, jako třeba u nás, nebo aspoň u nás ve městě.
Strašně mi tímto ten park připomínal jeden v Dublinu, jak tam všichni seděli na sluníčku.

No už teď vím, že bych chtěla cestovat daleko více, samozřejmě né jenom autem, ale i letadlem cokoliv bude finančně možné.
A chtěla bych do tohoto článku zakomponovat i to co jsme si koupila v Primarku, kam jsme se taky jeli podívat.

A v Primarku jsem si koupila krásný overálek na léto, je dost vzdušný, takže mi v něm nebude takové horko. Je černo-bílý s proužky a nená normální ramínka, ale má zapínání za krk, a kvůli tomu jsem si taky koupila ještě černou podprsenku jenom přes prsa bez ramínek, aby to nevypadalo blbě s ramínkama od podprsenky. 
Jak další jsem si koupila uplně nádherný sandálky s takovým bílo-růžovým zdobením, vypadají moc krásně, tak jsem si jedny hned vzala na léto to se určitě hodit bude.
 A jako další docela potřebnou věc jsem si koupila tenisky, protože ty moje byly už vv hrozým stavu a ted se ještě takový to počasí kdy nemůžu kdykoliv vyjít v balerínkách, takže jsem si obyčejný černý vzala.
A taky, protože se blíží maturita a s ní i ta praktická část, tak potřebuji nový balerínky, tak jsem si jedny černý universální taky vzala.

Ponožky, který v Primarku vyjdou dost levno, jsem si hned vzala kde jich je 7 a stojí 80 korun.
A triko, který stálo 50,- no neber ho:D 

6 komentářů:

  1. Tyjo, tak to muselo být skvělý se takhle jednoduše sebrat a prostě jet :)) Vídeň je krásná, určitě se tam podívej i v době vánočních trhů - všechny ty stánky, výzdoba, vánoční atmosféra.. nádhera! ♥
    Koupila jsi si krásné kousky, hlavně ten overálek vypadá nádherně :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. presne ako píše slečna nadomnou, Viedeň je krásna aj cez Vianoce,a večer :) je to jedno z najkrajších miest!
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  3. ty tvoje obchůdky všude :D a overálek jsi vybrala krásnej :)

    OdpovědětVymazat
  4. opravdu podařený výlet :) když jsem tam byla s přítelem, tak bylo fakt ošklivo, pršelo a nakonec jsme z takového krásného města ani nebyli příliš nadšení, ale snad se tam podíváme jindy a napravíme to.

    jsi srdečně zvána na giveaway na mém blogu! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Super věci sis koupila, taky se tam chystám :))
    EVA HEARTS LIFE

    OdpovědětVymazat
  6. Videň je krásne mesto :) Ja som tam bola ešte zo základnej školy na vianočných trhoch, ale určite by som tam ešte chcela ísť a troška si pozrieť mesto a hlavne aj do primarku :D pekné fotky ♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář:3