TOP 5 │ BŘEZEN

Po měsíci jsem tu zase s novýma oblíbenci za uplynulý měsíc březen. Ten měsíc mi tak rychle utekl no vlastně mi ted utíkají všechny měsíce nějak rychleji jak se blíží ta maturita.
TOP APLIKACE
MSGRD - Tahle aplikace nevím jestli je i na Android, ale je to strašně super aplikace, když se chcete zasmát. Tahle aplikace má několik vtipných obličejů, které si můžete zkusit jak byste vypadali. Je to hrzoně super, protože je to hodně realistické. Také tam je výměna obličeje což je v posledních dnech hodně populární bylo to i na snapchatu, pokud někdo máte tak jste si toho určitě všimli.


TOP OBLEČENÍ/VĚC
Za minulý měsíc jsem nemohla nic vybrat za oblečení a tak jsem se rozhodla, že jsem dám svůj nový obal na mobil, který mám teprve pár dní a vím, že je to už z tohoto měsíce, ale tak co.
Tenhle obal jsem objednávala ze stránky wooder.cz mají tam strašně nádherné kryty hlavně teda na Iphone 6 ale  na tu 5 se tam nějaké krásné najdou:)
A mě se nejvíce z nich líbil tenhle s růžičkama přišlo mi to jako super motiv na jaro a léto. Jeho výhodou je materiál je z pevné gumy a váš mobil je ze všech stran chráněný což je super proti různým pádům, že se z žádné strany nepoškrábe.
Uplně jsem si ho hned zamilovala a jsem si jistá, že ho budu nosit ted hoodně často.
TOP HUDBA
Je to asi tahle písnička, která mi za poslední dobu přirostla k srdci, vždycky mi hned zlepší náladu z 0 ke 100.

TOP FILM
Pod jednou střechou - Tenhle film je už starší, ale pořád ho mám strašně ráda:) Když prostě nevím na co se dívat tak mě vždycky napadne tohle, protože je to vtipný ale i romantický a tyhle dva žánry filmů já miluju.
Je to vlastně o přátelích, kterým umřou při autonehodě dva kamarádi/manželé co měli měsíční malinkou holčičku a tak ji dostanou spolu do opatrovnictví, jenže vtipné na tom je, že oni spolu nechodí a skoro dalo by se říct, že se ani moc nemusí. A budou spolu muset žít a vychovávat tu malou.. je to docela sranda jak se to všechno mezi nimi bude postupně vyvíjet, tak pokud jste to ještě neviděli, tak se koukněte.

TOP KOSMETIKA
Minule jsem si koupila další pletovou masku od Freeman a tentokrát s avokádem, slyšela jsem zrovna na tuto dobrý ohlas, tak jsem si řekla, že ji taky vyzkouším. Já si pletový masky dávám jak kdy spíše podle nálady někdy 3 x za týden někdy jednou, ale musím říct že se mi poslední dobou zase zleešila o něco plet. Předtím jsem měla chvíli období, kdy se mi strašně moc dělaly pupínky po celém obličeji a ted už mám třeba jen jeden.. nevím jestli je to tím, že zase po dlouhé době bylo sluníčko a měla jsem lepší náladu z toho..ale hlavní je že se mi zlepšila.


4 komentáře:

  1. Ten film jsem viděla a je super :)

    OdpovědětVymazat
  2. Obal je nádherný! :) Film jsem neviděla, ale zní jako slibná oddychovka, ráda se na něj podívám :) Masku od Freemana jsem zatím vyzkoušela jen tu slupovací, která byla skvělá, jen mi už bohužel došla a já jsem se ještě doma nějak nedostala do drogerky, abych si koupila novou.. Nejspíš šáhnu po této avokádové, protože to, co je s avokádem, prostě nemůžě být špatný :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Avokádová maska je super! Všeobecně mám moc ráda Freeman masky. Na moji mastnou pleť jsou top. Obal na iphone je super :)

    S pozdravem, Monnica ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně taky mam dost mastnou a dělá se mi často akné, takže jsou fajn:)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář:3