CO JE U MĚ NOVÉHO? │HAUL │NAROZENINY

Po nějaké době se vám znovu hlásím s novým článkem. Poslední dobou je pro mě těžké si jen tak sednout a napsat článek, jelikož ani nemám pořádný čas jít a nafotit nějaké fotky co by stály za to je sem dávat.
Za ty dva týdny co nevyšel žádný článek jsem celou dobu chodila jen na brigádu a když jsem měla nějaký dny volna, tak jsem si je užívala odpočinkem. Taky poslední dny bylo neskutečný vedro, tak jsem co nejvíce času co jsem mohla trávila venku nebo na výletech.
A jak jste si z nadpisu mohli už přečíst, tak zrovna dneska mám své 19 narozeniny, je až neuvěřitelný jak rychle ten čas letí. Není to tak dávno co jsem se těšila na to jak budu plnoletá na moje 18tiny a ted už je to rok?
Jelikož mi ty narozeniny vyšly na takový blbý den, tak jsem narozeniny s kamarádama zapila už v pátek a v sobotu jsme udělali menší rodinou oslavu. 
Můj největší dárek na narozeniny, který tady nemůžete vidět jsou penízky na řidičák, který zrovna dělám. 
A většinou jsem dostala jenom penízky ode všech, takže to co tu uvidíte jsem si většinu vybrala a koupila už sama podle sebe. 
Samozřejmě jsem si všechno neutratila, ale jsou tu i starší věci který jsem si koupila třeba před těma dvouma týdnama.

To bez čeho se nedokážu obejít už je micelární voda od Garnier. Mě vyhovuje asi nejvíc tahle růžová pro normální a citlivou pleť. Mám doma ještě zbyteček modré, která je pro citlivou a mastnou plet myslím. Ta mi taky nedělá problém, ale s touhle jsem byla předtím víc spokojená a vydržela mi déle.
A jako další co jsem dostala jako dárek a to je šampon od Pantene. Přesně tenhle od této značky a tento druh šamponu my vyhovuje. Vlasy nevysušuje naopak mi je hezky zjemní a nešvědí mě po něm pokožka. Mám ho už po několikáté a vážně si nemůžu stěhovat. A ještě co je + je jeho cena ve slevě můžete sehnat to velké balení cca za 80,- což je paráda. 
 A co bych od téhle značky chtěla taky vychválit je jejich sprej. Musím říct, že ho používám hrozně ráda a docela dost. Lze používat na vlhké i na suché vlasy, takže v podstatě kdykoliv chcete což je výhodou. Nádherně voní a krásně zjemní a vyživy vlasy.
Tenhle krém už mám delší dobu. Koupila jsem si ho pár dnů / týdnů po tom co jsem ho viděla v prodejně. Musím říct, že už tam mě okouzlila jeho vůně, která mě oslovila abych si ho pořídila a ozkoušela.
Tuhle masku už mám poměrně dlouhou dobu doma. Koupila jsem si ji pár dnů/týdnů po tom co jsem ji viděla v obchodě. 
A musím říct, že mi plet udělá nádherně jemnou, po umytí je moje plet jako dětská prdel, vážně.
A její obrovský + je ta božská vůně, která mě poprvé oslovila natolik abych si to koupila!
Ale musím říct, že její - je asi její větší cena, což je podle mě docela drahé v porovnání s velikostí té flaštičky.
Tu masku jsem si nanášela zatím asi tak 6x a nemůžu říct, že by mi to nějak extrémně změnilo plet, ale zase nemužu vytknout, že mi to nijak nepomohlo. Krásně mi to plet zjemnilo a určitě mi to pomohlo i s mým bojem proti akné, kterou nemam už skoro žádnou!
Taky jsem dostala na narozeniny od přítelové sestry krásný bílý hrneček, moc se mi líbí a už se těším až ho na něco využiju. Těch není nikdy dost!
A  neděli jsme si udělali takový krátký výlet do Brna a šli jsme se podávat do obchodů a já jsem si za moje penízky co jsem dostala na narozeniny koupila krásný letní a hlavně vzdušný a tenký kraťase.
Líbí se mi na nich to, že jsou vzdušný a lehký, že nemusím mít žádný uplý džínový kraťase.
A obrovský + těmhle kraťasům je to, že stály jen 250,- a jsou z HM.
Taky z HM mám tenhle krásnej overal s růžičkama. Hrozně se mi tenhle motiv líbil, protože působí tak letně a svěže. Úplně se do těch 40 stupňových hork hodí. 
A další kousek taky z HM jsou tyhle veselý šaty. Už si ani nepamatuju kdy jsem si naposledy koupila nějaký šaty. Je pravda, že mě se teď poslední rok hrozně začaly líbit overaly, jakýkoliv. 
Ale vážně si nepamatuju kdy jsem si koupila šaty a natož takové barvy! Doma mam jenom dvoje a oboje jsou černý! Hrůza, ty na ty vedra fakt nejsou to nejlepší.
 A jako poslední co jsem si koupila v Brně je tenhle hnědý nátělník. Je extrémně tenký a vzdušný, což je super na léto a bude se uplně skvěle hodit k těch barevným kratasům. Jak jinak je taky z HM a stál pouhých 130,-! No neber te to. 
A sluneční brýle jsem si naposledy taky kupovala snad před 2 rokama, možná to bylo i víc..tak jsem se koukla po nějakých nových, které by se mi libily. Musím říct, že mě se jich líbí hromada, jenže jak si je pak nasadím, tak hned změním názor, protože né v každým vypadám, tak jak bych chtěla.


4 komentáře:

  1. Jů, tak to všechno nejlepší k narozeninám! ♥ Nejvíc se mi líbí asi overal s růžičkami, ten je vážně dokonalý :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Jé ty brýle jsou moc krásné :). Jinak ti dodatečně přeji všechno nejlepší! Ať jsi hlavně, šťastná a zdravá a spokojená :) A držím palce, ať se ti řidičák úspěšně povede :)

    OdpovědětVymazat
  3. Pekný článok :) Kraťasky sú super :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  4. pekné vecičky :) páči sa mi ten overal s ružičkami :) a ružovú Garnier micelárku a Pantene šampón používam momentálne tiež :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář:3