MAĎARSKO│BUDAPEŠŤ

Víte jak se říká, že je dobrý být aspon někdy v životě spontánní a nebyl příliš upnutý na stereotypní život? Tak jsme se rozhodli s přítelem jet o víkendu do Budapeště. Naposled jsem se byli asi před 3 nebo 4 měsícema podívat autem ve Vídni. Byl to skvělej výlet, počasí nám vyšlo a já si užila, že jsem někdě pryč.
A tak jsem si řekli, že bysme mohli jet třeba do Madarska přímo do Budapeště a za den jsme měli naplánovaný dvoudenní výlet.  Možná si budete říkat, že jsme blázni, že je to nebezpečný nebo něco podobnýho, ale kdy je ten pravej čas začít poznávat svět když né teď?

Byli jsme přibližně 5 hodin na cestě, protože jsme nejeli přes dálnice, ale cesta nebyla tak hrozná když jsme pořád koukali po okolí, takže cesta utekla docela rychle. Rozhodli jsme se tam zůstat aspon před tu 1 noc ze soboty na neděli, protože by to nemělo smysl tam být takovou chvíli, a aby jsme všechno stihli projít.
Možná si budete klepat na čelo, ale se spaním to bylo tak, že jsme nechtěli platit za žádný ubytování v penzionu nebo něčem podobým a vlastně jsme nechtěli utrácet peníze za ubytování nikde, protože jsme neměli s sebou ani tolik peněz, a tak jsme našli nějaký autokemp a spali u něj v autě.
Ze začátku jsme měli strach, ale nakonec proběhlo všechno v pohodě. Je pravda že jsme se oba vyspali asi tak na půl, protože v tom autě se přece budíte častěji, ale byli jsme vyspaní dost na to, aby jsme poznali další kousek Budapeště. Myslím, že to bylo fakt dobrodružství.
Doma jsme se už dívali na fotky co by jsme tam chtěli navštívit a našli jsme si, že je tam ZOO, tak to
byla naše uplně první zastávka hned v sobotu dopoledne.
Ta ZOO mě uchvátila, byla fakt ohromná, a ty místa co tam jsou byly nádherný. Zvířata tam se mi moc líbily i ta přístupnost k nim, že jsem se nemuseli ani pořádně nikde tlačit a krásně jsem viděli. A celkově ta ZOO byla hrozně krásně udělaná, jak jednotlivý části byly propracovaný bylo super.

U ZOO je kousek od ní takový park, je docela velikej a taky moc hezkej, tak jsme se tam byli projít procházkou a potom jsme jeli do jednoho nákupního centra, kde jsme moc dlouho nebyli a popravdě jsem byla tak uchozená za tu dobu, že jsem neměla ani pořádně náladu na nějaký nákupy. Tak ale samozřejmě že to bych nebyla já kdybych odešla uplně bez ničeho. Koupila jsem si aspon nějaký nový prádlo a nějakou kosmetiku aby se neřeklo.
A další den jsme se rozhodli, že se pojedeme podívat po okolí Dunaje. Z toho jsem byla uplně uchvácená, já jsem nikdy nikde tak velkou řeku neviděla a ty lodě všude a ty nádherný restaurace tam byly užasný. Prošli jsme si to tam procházkou kolem té řeky a po těch mostech.
Taky jsem se byli podívat na jednu skálu úplně nahoru a viděli jsem z tama uplně nádherný výhled na celou Budapešť. Nikdy bych nevěřila, že je tak obrovská ani nešel do té dálky vidět konec jak je obrovská.



















Ale jsem strašně ráda za všechno co jsme tam zažili určitě je to dobrá zkušenost a jsem zase o něco chytřejší do přístě. A někdy vážně stojí za to neplánovat všechno podle harmonogramu a prostě vzít auto, peníze a deku a vyrazit.

6 komentářů:

  1. V Budapešti jsem také byla a bylo super! :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  2. jeeej ďalší človek čo bol tiež v Budapešti :) veľmi pekné fotky, tá zoo bola dokonalá asi najlepšia v akej som bola :)

    OdpovědětVymazat
  3. Spontánní výlety bývají nejlepší! :) Máte ale můj obrovský obdiv, já bych si na spaní v autě netroufla.

    GIVEAWAYAnother Dominika

    OdpovědětVymazat
  4. Krasne fotky, niekedy chcem Budapest urcite navstivit

    OdpovědětVymazat
  5. zase krásný fotky, budapest miluju:) Přijde mi zajímavý, že se v tak zajímavém městě rozhodnete navštívit zrovna zoo, je to neobvyklé:) ale proč ne, veřím že byla krásná:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář:3