TOP 5 │ŘÍJEN

Jako na začátek bych vám chtěla popřát krásný Halloween (popř. Dušičky) pro ty kteří ho slaví. My doma teda Halloween bohužel neslavíme vůbec, my spíš oslavíme jen dušičky ale jinak se nás to vyhne.
Jelikož je poslední den měsíce Říjen, tak jsem se rozhodla, že vám tu ukážu svoje oblíbence za tento měsíc.

TOP KOSMETIKA
Vubec netuším co je za poslední dobu moje nejoblíbenější z kosmetiky, protože já se v podstatě maluju tak stejně a zatím jsem nepoužila žádný nový produkt, který by stál za to.
Ale nedávno jsem zašla do Yves Rocher, protože jsem do něj měla poukázku se slevou, jinak já ten obchod mám strašně ráda a myslím si,že mají i kvalitní produkty, ale když jsem měla tu slevu, tak mě to tam nalakalo ještě víc.
Zašla jsem tam a koupila jsem si tam micelární vodu, a potom na té poukázce byl ještě zdarma sprchový gel a byla tam vonavka na vyzkoušení a stála okolo 30,- tak jsem si ji vzala, vubec jsem netušila jak ani voní nic.
Ale ta vuně je strašně krásná, a ta normální cena  se pohybuje cca za 70ml/990,-


TOP APLIKACE
Žádnou novou aplikaci za tento měsíc nemám ale když se zamyslím, tak asi nejvíc používanou aplikací mám instagram. Tahle aplikace mě asi nepřestane bavit, je strašně dobrá když zrovna nemám co dělat a jen tak brouzdám po internetu, tak na instagramu bych mohla strávit i hodiny.

TOP HUDBA
Sia - the greatest Myslím, že tuhle písničku jste už alespoň jednou slyšeli, hraje totiž v rádiu poslední dobou pořád dokola. Tuhe písničku poslouchám furt a naprosto ji zbožnuju a zatím se mi neoposlouchala.

TOP FILM/SERIÁL
NERVE hra o život
Tenhle film mě asi za poslední dobu naujal nejvíc. Myslím, že hodně z vás si všimlo, že před měsícem nebo kdy ho dávali v kině a já jsem na něj s přítelem šla. Vlastně jsem ani pořádně nevěděla co je to za film, jenom jsme prostě na něho chtěli jít do kina.
A vůbec nelituju, že jsem vybrali zrovna toten film. Bavil mě hned od začátku až do konce.
Pokud jste na něm nebyli v kině, tak se na něj určitě podívejte, pokud už je k dispozici.

TOP OBLEČENÍ
Je asi muj tmavě zelenej bomber. Stal se poslední dobou mým nejvíc nošeným kouskem. Ale jak přichází zima, tak už ho brzo budu muset vyměnit za kabát, ale zatím ještě slouží dobře.

7 komentářů:

  1. S Instagramem musím souhlasit, je to moje nejoblíbenější aplikace už kdoví jak dlouho! :) A teď me ještě celkem začíná bavit Snapchat :).
    Ten bomber je krásný!
    BeautyOfLife blog

    OdpovědětVymazat
  2. Instagram je prostě boží a návykový :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  3. Na film jsem zrovna minulý týden viděla trailer a neskutečně se mi líbil, moc se těším, až se podívám na celý film :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  4. Nerve je skvelý film :) tiež som na ňom bola s priateľom a bavil nás :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  5. šikl by se název té voňavky, nevíš?:) hrozně mi u tebe voněla:))

    www.ekyna.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta voňavka se jmenuje Quelques Notes d'amour normálně ji najdeš pod parfémama na jejich oficiálních stránkách :)

      Vymazat
  6. instagram je proste najlepší :) a ten film som si akurát včera stiahla, takže si ho v najbližších dňoch plánujem pozrieť :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář:3