TIPY NA DÁRKY PRO NI & PRO NĚJ │ CHRISTMAS 2016

Jelikož už byla první adventní neděle a advent už nám začal, tak si myslím, že je ten správný čas na pár tipů na vánoční dárky pro vaše blízké.
Pokud patříte mezi ty, kteří hned vědí co svým blízkým koupí, tak jste vážně štastlivci, protože já nad tím vždycky přemýšlím a nikdy nevím jestli to bude dost dobré.
Já se musím přiznat, že většinu dárků už jsem sehnala, tak uvidím co mě ještě napadne a přikoupím.
Většinou pro ženy se mi shání dárky přirozeně lépe a rychleji, než pro muže tam vždycky přemýšlím dlouho.A tak se můžeme podívat na moje tipy, které vám třeba pomůžou.

 TIPY PRO NI
Oblečení. Pokud víte, co ta dotyčná ráda nosí a jaký má styl, tak si myslím, že je to jednoduché. Nebo třeba vám pár dní nazpět řekla, že se jí něco líbí co by si ráda koupila, tak máte dárek vymyšlený!

Kosmetika Tohle je taková klasika, kterou dostane snad každý rok každá žena. Ať už je to něco na tělo nějaký krémy nebo sprchové gely a nebo něco do koupele. 
A potom skvělá volba jsou různé parfémy, já vybrala k vánocům tenhle parfém z Yves Rocher a voní naprosto skvěle, takže pokud nevíte, určitě zaběhněte a vyzkoušejte tam!
Doplňky Ať už to jsou doplňky do bytu nebo modní doplnky to už je jedno. Pokud máte někoho z rodiny nebo z přátel o kom víte, že se stěhuje nebo teprve přestěhoval, tak je ideální se poohlédnout po něčem do domácnosti, uvidíte jak to určitě ocení.
A nebo skvělým doplňkem můžou být nějaké krásné kvalitní hodinky, který jsou poslední dobou hrozným trendem.
Elektronika A pokud byste si chtěli sáhnout hlouběji do kapsy a koupit svému blízkému něco co by mi udělalo velikou radost, tak můžete koupit nějaký kvalitní sluchátka nebo ipad.
Knížky Tohle je skvělej dárek třeba pro babičky nebo maminky, které milují čtení, jako třeba moje mamka. Pokud víte jaký druh žánru čte nejčastěji tak se poohlédněte nebo poptejte a určitě seženete.

TIPY PRO NĚJ
Oblečení Jak už jsem psala u žen, pokud znáte styl toho dotyčného, tak je to uplně jednoduché a hned máte dáreček. A pokud nevíte jestli by se mi líbila nějaká mikiny nebo svetr, tak můžete sáhnout po staré dobré klasice a koupit nějaké krásné kvalitní spodní prádlo.
Kosmetika Myslím, že dobrou voňavkou nebo vodou po holení nikdy nic nezkazíte, tohle se hodí vždy!
Doplnky Super dárkem pro tatku nebo dědu může být nová peněženka, když má nějakou starší a už nevypadá tak dobře jak by měla, tak je to super tip.
A nebo jak jsem psala u žen, tak myslím, že i hodinky by nějaký chlap určitě ocenil, v dnešní době je tolik krásný a kvalitních hodinek pro muže, že určitě nějaké pravé najdete.
Elektronika A pokud chcete koupit nějaký dražší dárek, tak se koukněte třeba po kvalitních sluchátkách nebo třeba nové hře na pc/xbox. A pokud byste ještě víc chtěli sáhnout do kapsy, tak můžete třeba koupit uplně nový xbox nebo playstation. 


3 komentáře:

  1. without a doubt do not need to workout every institution of muscle tissues for a long time normal. in the old style method of muscle improvement, there might be no tactic to develop muscle very hastily. you'll go to the
    http://www.strongtesterone.com/max-test-xtreme/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář:3