CHRISTMAS WISHLIST 2016

Už se rychle blíží Vánoce a všichni začínají šílet co tomu druhému mají koupit pod stromeček. A tak jsem si řekla, že tipy na dárky pro druhého už jsem tu dala, ale ještě bych vám mohla ukázat co já bych ráda pod stromečkem našla a co by mi udělalo velikou radost. Musím říct, že tenhle rok jsem neměla nic co bych si říkala už od léta, že tohle bych hrozně chtěla (třeba to dostanu na Vánoce) nic takového, samozřejmě, že mi udělá obrovskou radost ať už dostanu cokoliv, hlavně to, že si ten dotyčný udělá tu námahu a vzpomene si něco mi dát.

Myslím, že nejsem jediná, když řeknu, že by mi udělaly radost doplňky do bytu. Ať už je to cokoliv, jakákoliv maličkost. Třeba polštářema by nikdy neudělali chybu, protože já miluju mít na posteli plno polštářů a v budoucnu bych chtěla mít hodně polštářů i v obýváku.
A nebo nějaké šperkovnice nebo svícínky, prostě cokoliv co vypadá dobře a pokud víte jak ten člověk má zařízený byt, tak je to hračka.

Hodinky- to je další věc co by mi udělala obrovskou radost, je vlastně docela jedno jaká značka nebo typ hodinek, ale poslední dobou se mi hrozně začaly líbit s koženým páskem a nejlépe černé protože ty se hodí prostě ke všemu.
Oblečení- tohle je takové někdy obtížné téma, pokud nevíte co ten dotyčný má rad. Ale mě by oblečení pd stromečkem určitě potěšilo, když jsem nebo všichni jsme byli malí, tak jsme měkký dárky nenáviděli, ale ted je mám ráda.
Vlasová kosmetika- Ať už to jsou šampony nebo něco jiného na tom nezáleží, protože šampony na vlasy se hodí vždycky a pod stromečkem bych je brala hned. A je to asi 2 měsíce zpátky co jsem si koupila masku na vlasy od ToniandGuy na poškozené vlasy a je vážně super, nebo mě teda aspon vyhovovala.
A nemusí to být výhradně jen na vlasy, určitě by mě potěšilo i každou jinou ženu nějaká krásně vonící vonavka.
Lush vyrobky- Kterou ženu by nepotěšil nějaký výrobek od Lushe? Snad každou, ať už je mladá nebo starší, ty bomby do koupele co mají jsou prostě top! A z tohoto dárku bych byla hrozně nadšená, už dlouhou dobu básním o tom, že bych něco chtěla od nich vyzkoušet. At už je to maska na obličej, vlasy nebo něco do té koupele.
Boty- Přesněji tyhle Adidas Superstar v bílé barvě. Tohle je prostě klasika, jsou strašně krásný, nemají přehnaný design a prostě se mi hrozně líbí na noze. 
Příslušenství k fotáku- Já mám foták už to bude 3 rok a hrozně mě baví focení. Je pravda že né vždycky mám tolik času abych popadla foták a šla ven fotit do přírody, protože tohle mě baví nejvíc. 
A dlouhou dobu vlastně od té doby co jsem dostala ten foták jsem přemýšlela, že bych si chtěla někdy koupit i stativ k němu, ale vždycky mě to nějak přešlo, jestli by mi někde jen nestál a tak, ale určitě v budoucnu až budu mít rodinu a vlastní byt, tak bych ho určitě chtěla. 
HardDisk- To se vlastně tak trošku vztahuje k tomu předešlému, když mám třeba hodně fotek, tak si myslím že je lepší mít tuhle věcičku, abych si nemusela zbytečně zaplnovat notebook kdyz to jde i jinak, a mužu takhle fotit klidně dál a nemuset se bát, že je nakonec nebudu mít kam dát při nejhorším.

6 komentářů:

  1. Krásny wishlist, dúfam že sa ti všetko splní, mna by najviac asi potešili asi ten dekorácie do bytu ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak ať vše pod stromkem najdeš. :)

    OdpovědětVymazat
  3. super wishlist :) dúfam, že sa ti toho čo najviac splní :) ja som tiež akurát na blogu robila ten svoj :)

    OdpovědětVymazat
  4. Super, ty hodinky a ta mikina se mi moc líbí :-) Já jsem vůbec nevěděla co si mám přát, takže jsem si napsala (ano napsala:-D) o samé knihy:-)
    Jinak máš super blog a začínám tě sledovat ;-) Tak když budeš chtít, můžeš se mrknout ke mě na blog a také se stát pravidelným čtenářem.

    www.jdeocestu.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju:) a ano knížky jsou super darek! Ja jsem si přála jednu s receptama:)

      Vymazat
  5. príslušensvo do bytu a na foťák yb ma asi najviac potešili ! :P :)

    Tammybeaty

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář:3