WHAT I GOT FOR CHRISTMAS │2016

Chtěla bych vám na začátek popřát krásné svátky a doufám, že jste si Vánoce a všechno to kolem pořádně užili s těma co máte nejradši. Já jsem všechen ten humbuk kolem toho přežila a užila jsem si krásné svátky (a pořád užívám) doma se svou rodinou a u babiček s tetama. Bylo super se zase takhle vidět všichni pohromadě, protože během roku se moc nevídáme, což je velká škoda, protože si myslím, že by jsme neměli být s rodinou jen na Vánoce ale i během roku. Na stědrý den jsem byla s rodičema a měli jsme klasický štědrý večer se vším co k tomu patří. A bylo to strašně kouzelné, protože než jsme měli jít usednout k štědrovečerní večeři, tak venku začalo sněžit a bylo trošičku bílo, jsem říkala, že to byl Vánoční zázrak:D bylo to kouzelný, protože na Vánoce skoro nikdy nesněží (spíš nikdy). Já čím jsem starší, tak spís větší radost, že můžu někomu jiného něco darovat a to, že jsme zase všichni spolu než to, že já dostanu dárečky. Samozřejmě, že mi dárečky, který jsem letos dostala udělaly obrovskou radost, ale už je to trošku jiný, než když jsem byla dítě. Druhý den po Vánocích jsme strávili obou našich babiček i s tetama a všichni jsem si i tam předali dárečky a bylo to moc hezké být zase spolu. Sledovali jsme pohádky v televizi, pili vína a cukroví bylo všude plno.


A abych se dostala k jádru článku, tak letos byl na mě Ježíšek hodně hodný. Já jsem letos neměla vyslověně nějaký přesný přání co bych si přála dostat, všechno co potřebuji tak nějak mám. Samozřejmě mě udělá radost vážně každá pitomost ať už je to cokoliv, takže pro mě není problém vybrat dárek, vážně mě se líbí všechno :D
Co mi letos udělalo ohromnou radost je dáreček od přítele, kterej byl tak neuvěřitelně štědrý a rozhodl se mi koupit novej objektiv na moji zrcadlovku. Upřímně měla jsem slzy v očích, když jsem ten dárek pod stromečkem rozbalovala. Tenhle objektiv se mi hrozně dlouhou dobu líbil, vždycky jsem snila, že si ho vyzkouším a budu sním moct fotit fotky, protože se mi líbí jak umí ostřit. Ale vždycky jsem si říkala, že je to drahý a neměla jsem na to peníze, no a sen se splnil.
Dalším naprosto dokonalým dárkem je novej přívěsek na moji Pandoru. Letos jsem ho dostala zase od maminky a taťky a je to uplně nádherná růžová růžička, konečně mám na náramku i nějaké barvičky. Hrozně jsem se do něj zamilovala, protože tenhle je uplně jiný než ostatní.
Skvělým dárkem je taky kuchařka plná receptů na smoothie od Káťi Kuranové, která má vlastní blog a stala se i youtuerkou. Mám ji hrozně ráda, je to na první pohled hrozně milej člověk, a když jsem se dozvěděla, že vydává vlastní kuchařku, tak jsem veděla, že ji chci! Už jsem si ji tak trošku pročítala, no a vážně už se nemůžu dočkat až to všechno vyzkouším.
A můj nejvíc voňavej dáreček je ten z Lushe. Tohle je něco tak dokonalýho. A upřímně mi bude tak líto toho až to použiju. Já jsem byla s přítelem víkend před Vánocema ve Vánoční Praze na prodloužený víkend v hotelu, ve kterém pracuje moje kamarádka, takže nám sehnala dost dobrou slevu. Ale o tom určitě bude článek příště, jen jsem tento týden měla plnou hlavu příprav na Vánoce, že jsem uplně zapoměla se o to sváma podělit. Ale nebojte bude brzo. No a tak jsem si tam vybrala nějaké věcičky pod stromeček, protože babička nevěděla co mi má koupit.
Další ohromnou radost mám z nové kabelky, je to teda klasická velká kabelka, kterou má snad každá v šatníku. Ale je v krásné vínové barvě, takovou barvu doma ještě nemám takže jsem nadšená, že není obyčejná černá, i když ta je klasika.
Od přítelovým rodičů jsem dostala krásnou voňavou svíčku v rozkošným Vánočním balení, já totiž na svíčky uplně ujíždím a teď přes Vánoce je to skoro nonstop. A ještě krásnej novej polštářek, protože těch není nikdy dost. Já jak jednou budu mít vlastní bydlení, tak hrozně přeju mít obrovskou postel a na ní plno polštářů, jak to mají v americe :D A taky nějaký na gauči v obyváku, takže další do mojí postele se hodí a navíc je moc krásný.
A nejroztomilejším dárečkem jsou naušničky od mojeho mladšího bráchy, celou dobu mi povídal, že nemá pro mě žádnej dárek a potom mi koupil dokonce dvoje naušničky. Bylo tak hezký pozorovat, že se mi líbí.
No a potom to už jsou takové drobnosti jako je spodní prádlo to jsem vám nefotila není na tom nic zajímavého, a potom ruznou kosmetiku jako řasenky nebo na pleť nebo na obočí. A dostala jsem krásnou heboučkou růžovou kosmetickou taštičku, ona není zas tak veliká, takže bude dokonalá na cestování.
Abych pravdu řekla, tak teď je mi docela smutno, že už to zase pomalinku končí.. vždycky se na to všechno těším jako blázen a než se stihnu se všema obejmout tak už je
to všechno pryč.

6 komentářů:

  1. Skvelé darčeky, ta kablka je úžasná a ta pandora tiež :))

    Srdečne ťa pozývam na giveaway na mojom blogu ❤

    OdpovědětVymazat
  2. Dostala jsi skvěle dárky. A ty nausnicky jsou moc pěkně. 😉

    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělé dárky, věřím, že z nich máš velkou radost. :)

    Lifestyle and beauty

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář:3