HENNA│LUSH

Tak vás vítám u svého dalšího článku. Dneska bych se s váma chtěla podělit o moji uplně první zkušenost s Hennou na vlasy. Jak jste si mohli všimnout v minulém článku, když jsem byla v Praze jsem si v Lush koupila svou první Hennu na vlasy v odstínu hnědé. No a tak dneska jsem se rozhodla, že to teda vyzkouším. Upřímně vůbec jsem nevěděla do čeho jdu a veděla jsem jenom tolik, kolik jsem si zjistila z videí na Youtube..


Ale příprava šla docela dobře, teda nevěděla jsem moc kolik mám dát vody k té henně, aby se mi hezky rozpustila, tak jsem vždycky po troškách přidávala.
Ještě abych nepředbíhala, já jsem si nalámala 2 kostičky Henny, protože mám docela krátké vlasy tedka, a kdesi na internetu jsem četla, že holky používají jenom 2 kostky a mají i o něho delší vlasy než mam já, tak jsem si dala 2.
Když jsem tu hmotu měla tak nějak rozpuštěnou vrhla jsem se na to, upřímně jsem z toho měla docela strach, nebyla jsem na něco takovýho vůbec zvyklá a ta rozpuštěná Henna upřímně vypadala jako hovno :D
Když jsem se to snažila nanášet na vlasy, tak mi to nějak nedařilo, měla jsem tam asi málo vody, tak jsem pak ještě běžela zpátky tam dojít trochu horké vody a hned to bylo lepší. Takže pro příště vím, že se toho vůbec nemusím bát a čím víc, tím líp asi.
Tak jsem to na tu hlavu nějak naplácala a mohla jenom čekat. Hennu jsem na vlasech měla asi něco přes 4 hodiny.
A po 4 hodinách na vlasech jsem ji začala smývat, musím říct, že takovou špínu co to udělalo jsem nečekala, vážně to smývání z vlasů byla hrůza. Ale musím říct, že to stálo docela za to.
Vlasy jsem potom měla šíleně hebký, ale takhle hebký je nikdy nemívám, takže to bylo jedno plus. Taky mi dodala krásný lesk vlasů, jakoby uplně ožily z toho.
Ale co mě docela dost zklamalo je to, že jsem čekala, že mi ta henna moje vlasy ztmaví víc, upřímně hezky mi obarvila odrosty, který jsem teda měla šílený, ale jinak zbytek vlasu je skoro k nerozeznání. Tak já jsem ted docela zmatená a nevím jestli mám udělat druhej pokus, že tedka už by to mohlo chytnout líp.
před
 Po
Ti, kteří mají nějaké zkušenosti, budu moc ráda když mi poradíte, jestli by to vůbec pomohlo jestli by mi to ty vlasy víc ztmavilo. A určitě budu ráda za vaše názory na Hennu, jestli si sní barvíte vlasy taky a nebo raději ne.

1 komentář:

  1. Tyyjo, to je super! nečekala bych, že to bude vypadat tak hezky!:)) já teda s hennou zkušenosti nemám, ale řekla bych, že je to obvyklé, že odstín bude světlejší :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář:3