Moje nepřítomnost │Co bylo a co bude dál?

Popravdě vůbec nevím kde a jak mám začít. Asi na začátek bych to chtěla nějak uvést na pravou míru a říct, že jsem poslední měsíce neměla vůbec zájem o něčem psát a nebo spíš jsem ani neměla témata o čem vám tu psát. Prostě se nedělo ani nic tak zajímavého. Ono po tom novým roce se toho moc nestalo.
Ale asi hlavní a ta největší změna, která u mě proběhla je, že jsem začala chodit do fitka a jednoduše víc se zajímat o svoje tělo a o to co chce a potřebuje. Musím říct, že moc jsem si neoblíbila posilování na strojích ve fitku i po takové době se necítím při tom moc příjemně a proto dávám přednost posilování doma v pohodlí, koupila jsem si i nějaké pomůcky na domáci posilování a tak to dělám tu.  Ale v posilovně jsem si hlavně teda přes tu zimu zamilovala běžecké pásy. Ty začátky nebyly teda vůbec jednoduché, ale teď hrozně ráda běhávám, a vlastně běh je ta nejčastější aktivita, kterou ve fitku dělám. A teď když už začíná to jaro a je venku krásně teplo, tak chci běhávat na čerstvém vzduchu.
Takže bych se zase do toho chtěla nějak dostat a psát pro vás víc. Tedka už to snad bude lepší a bude se toho dít víc. Za dva týdny jedu za kamarádkou do Prahy, kam
se odstěhovala, takže z tama budou určitě fotky na který se už můžete těšit.






Budu se na vás těšit u dalšího článku ♥

1 komentář:

  1. už se natebe těšíím! doufám, že budou na snídani takovýhle lívanečky :D♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář:3